Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach
Klub Pogoń Szczecin przygotował dla sponsorów nową powierzchnię reklamową – bandy LED w dwóch rzędach. Zastosowanie drugiego rzędu band LED pozwala na stworzenie „ściany reklamowej”, uzyskanej poprzez połączenie go z pierwszym rzędem reklamowym oraz trzecim rzędem stałych tablic reklamowych.

Przygotowane rozwiązania dają możliwość emisji spotów: w układzie rozdzielonym (oddzielne treści dla dwóch różnych partnerów) oraz w układzie jednolitym (spójna, panoramiczna reklama jednego partnera wyświetlana na obu rzędach).
– Pierwszy rząd został w całości zajęty przez naszych partnerów biznesowych. Minuty, które nabyli nasi partnerzy, w większości stanowiły element pakietów dedykowanych dla partnera głównego, partnera kluczowego, partnera wiodącego oraz partnera czołowego – z logotypami partnerów umieszczonymi na koszulkach i spodenkach meczowych – mówi dla Wirtualnemedia.pl Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu w Pogoń Szczecin.
– Pozostała część minut została przeznaczona dla partnerów, którzy wybrali promocję swojej marki lub produktu w formie emisji spotu reklamowego – dodaje.
Skorzystali dotychczasowi partnerzy
Jak zaznacza Andrzejkowicz, oferta jest innowacyjnym rozwiązaniem w skali całej Ekstraklasy w sezonie 2025/2026.
– Każdego dnia Pion Biznesu Pogoni Szczecin otrzymuje liczne zapytania dotyczące tej formy promocji, co jest dla nas niezwykle cenne – wyjaśnia.
Debiut drugiego rzędu band LED odbył się podczas pierwszego meczu Ekstraklasy w sezonie 2025/2026 na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera – spotkania z Motorem Lublin, rozegranego 26 lipca.
– Już w tym premierowym pokazie z naszej oferty skorzystali dotychczasowi partnerzy, m.in. firma bukmacherska STS oraz firma transportowa RT Trans – precyzuje Andrzejkowicz.
– Jesteśmy otwarci na współpracę z każdą firmą, której strategia marketingowa koncentruje się wokół sportu, piłki nożnej oraz marki Pogoni Szczecin – dodaje.
Dołącz do dyskusji: Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach