IAA Polska ma dwóch nowych członków
Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły dwie nowe firmy. Kurię mediów wzmocni firma reklamy zewnętrznej Jet Line, a kurię professional services – agencja In-Pulse.

– Cieszymy się, że do Stowarzyszenia dołączyły Jet Line i In-Pulse - innowacyjne firmy, oferujące na rynku komunikacji marketingowej nowatorskie rozwiązania. Z każdym nowym członkiem nasza siła rośnie, a głos IAA Polska staje się coraz bardziej wyrazisty. Razem możemy osiągnąć jeszcze więcej – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.
Jet Line zajmuje się reklamą zewnętrzną i komunikacją w przestrzeni. Na klasycznych i cyfrowych nośnikach reklamy realizuje ogólnopolskie kampanie OOH oraz Digital OOH, pomagając markom, firmom i instytucjom, jak najlepiej opowiadać ich historie.
In-Pulse to joint venture stworzone przez Żabka Polska i Stagwell Global, które dostarcza polskim marketerom real-time, shopper driven insights (Shopper-led Marketing System) i pomaga markom skutecznie optymalizować działania w obszarze badań, analiz i retail media. Dzięki połączeniu danych transakcyjnych i behawioralnych w czasie rzeczywistym, In-Pulse wspiera firmy w podejmowaniu jeszcze lepszych decyzji marketingowych i zwiększaniu zaangażowania konsumentów w omnichannelowej ścieżce zakupowej.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich niemal 200.
Dołącz do dyskusji: IAA Polska ma dwóch nowych członków