Wybrano nowe władze IAA Polska. Jovan Protić prezesem
Jovan Protić, ustępujący wiceprezes Ringier Axel Springer Polska, został wybrany na prezesa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska w kadencji 2025-2027. Do zarządu weszli też przedstawiciele firm Warner Bros. Discovery, Nestle, TikTok, IF Nation, L’Oréal, Publicis, Havas,
 
                                Nowy prezes IAA Polska, Serb Jovan Protić z wydawcą Onetu związany był przez ostatnie 9 lat. Pozostanie w strukturach Axel Springer, współwłaściciela RASP, obejmie stanowisko managing directora idealo, jednej z największych firm e-commerce w Europie, która ma siedzibę w Berlinie.
Jovan Protić w 2024 roku ukończył prestiżowy AI fellowship w San Francisco w imieniu Grupy Axel Springer, gdzie badał możliwości nawiązania strategicznych partnerstw oraz analizował transformujący wpływ sztucznej inteligencji na branżę mediów i reklamy. Jest także autorem podcastu „AI Journey”. Absolwent Uniwersytetu w Belgradzie oraz Advanced Management Program na Harvard Business School, posiada także Executive MBA z University of Sheffield.
Skład zarządu IAA Polska
– Chciałbym, aby IAA Polska było nadal miejscem spotkań, edukacji, dzielenia się wiedzą, ale także wspólnego tworzenia nowej rzeczywistości reklamowej. Byśmy nie tylko odpowiadali na zmiany rynkowe, ale także je współtworzyli. Mam nadzieję, że nowe stanowisko, które obejmuję, z ekspozycją na największe rynki w Europie, pomoże mi ten cel osiągnąć – we współpracy z całym nowym zarządem IAA Polska. Nadal pozostaję statutowym reprezentantem RAS Polska w IAA Polska – mówi Jovan Protić, nowo wybrany prezes IAA Polska.
Poprzednią prezeską IAA Polska była dwukrotnie Agnieszka Sora, former regional director, NCE Consulting NielsenIQ.
W składzie nowo wybranego zarządu IAA Polska, oprócz Jovana Proticia znaleźli się:
   • z kurii mediów:
Rafał Drzewiecki, country manager TikTok Central Europe,
Dorota Żurkowska, członkini zarządu, group senior vicepresident – Revenue Warner Bros. Discovery
• z kurii marketerów:
Jolanta Borowska, head of marketing & consumer communication Nestle CEE,
Izabela Karolczyk-Szafrańska, chief marketing & ESG Officer, board member InPost,
Adam Nitecki, general manager e-commerce L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
• z kurii professional services:
Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer, Publicis Groupe Polska,
Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group,
Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Network.
Do rady nadzorczej IAA Polska wybrani zostali:
• z kurii marketerów:
Maciej Herman, dyrektor zarządzający LOTTE Wedel,
Rafał Jakubowski, CMO Santander Bank Polska,
Michał Sacha, CMO, Omnicommerce leader Leroy Merlin Polska
• z kurii professional services:
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE,
Jacek Olechowski, przedsiębiorca, inwestor, CEO Mediacap,
Agnieszka Sora, former regional director | NCE Consulting NielsenIQ
• z kurii mediów:
Agnieszka Gajzler, managing director TV&Digital Content Growth Wirtualna Polska,
Iwona Piwek, head of branding & commercial solutions YouTube CEE,
Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, Global Business Group.
Sąd Dyscyplinarny IAA Polska w najbliższej kadencji tworzyć będą: Mateusz Dąbrowski, business development director, Grupa Blix, Katarzyna Grzywaczewska, marketing director Payback Polska oraz Olgierd Świerzewski, co-managing partner Osborne Clarke – Poland.
SoraZgodnie ze statutem IAA Polska przewodniczących Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybiorą członkowie tych gremiów na pierwszych posiedzeniach.
Zobacz: Odchodzi szef organizacji branży reklamy i mediów
IAA Polska jest jedyną organizacją, której członkami są przedstawiciele wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: reklamodawców, mediów, agencji mediowych, reklamowych, badawczych, technologicznych i innych. Prawie wszystkie najważniejsze media, platformy i grupy reklamowe oraz najliczniejsza reprezentacja marketerów są reprezentowane w IAA Polska.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Wybrano nowe władze IAA Polska. Jovan Protić prezesem