Poznaliśmy „Dobrostars”. IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody
Na gali finałowej konkursu „Dobrostars” nagrodzono firmy, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Konkurs zorganizowało IAA Polska we współpracy z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds. Ambasadorem Konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski.

Konkurs “Dobrostars” miał na celu wyróżnienie rozwiązań, które realnie wpływają na zdrowie psychiczne, fizyczne i komfort pracy zespołów. W czterech kategoriach przyznano nagrody dla najlepszych spośród 101 zgłoszonych praktyk.
W kategorii Mental Champion – za działania wzmacniające zdrowie psychiczne i odporność pracowników – nagrodzone zostały firmy:
• Bluerank
• Credit Agricole Bank Polska
• Dentsu Polska
• Warner Bros. Discovery
W kategorii Fit Worksite – za promowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia – laureatami zostały firmy:
• Decathlon Polska
• Nationale-Nederlanden
• SGB-Bank
• T-Mobile Polska
W kategorii Hybrid King – za efektywne i elastyczne podejście do pracy hybrydowej – jury nagrodziło firmy:
• DevaGroup
• Kava
Statuetki w kategorii Open – za innowacyjne, niestandardowe inicjatywy – powędrowały do firm:
• PKO Bank Polski
• Ringier Axel Springer Polska
Dodatkowe wyróżnienie przyznano firmie Publicis Groupe.
Za systemowe zarządzanie dobrostanem pracowników nagrodę poza kategoriami otrzymała firma USP Zdrowie. Partnrzy konkursu wyróżnili: USP Zdrowie, Bluerank, Bulten Invest oraz Jeronimo Martins.
Dołącz do dyskusji: Poznaliśmy „Dobrostars”. IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody