Carat obronił budżet mediowy Vodafone
Należąca do Dentsu agencja Carat obroniła budżet mediowy firmy zakupowe Vodafone Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA), zapewniając kolejny trzyletni kontrakt rozpoczynający się 1 stycznia 2026 r. Obie firmy mają za sobą sześcioletnią współpracę.

Carat zajmie się obsługą mediową Vodafone na 11 rynkach w regionie EMEA: Albanii, Czechach, Egipcie, Niemczech, Grecji, Irlandii, Portugalii, Rumunii, RPA, Turcji oraz dla marek Vodafone i VOXI w Wielkiej Brytanii. Carat będzie również nadal wspierał Vodafone, aby zwiększyć sprzedaż mediów in-house.
– To odnowione partnerstwo oznacza ewolucję od zaufanego dostawcy usług medialnych do partnera transformacji kierowanego przez media w Vodafone. Toruje drogę do ciągłych i rozszerzonych możliwości integracji mediów, w tym skalowania rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb, które wykorzystują mocne strony w danych, sztucznej inteligencji i wglądu odbiorców, aby zapewnić innowacyjne, mierzalne wyniki – podaje Dentsu.
Nowa umowa została zawarta na trzy lata i zacznie obowiązywać od stycznia 2026 roku.
Dołącz do dyskusji: Carat obronił budżet mediowy Vodafone