Dentsu wygrywa europejski przetarg BMW Group
Grupa Dentsu wygrała przetarg na obsługę BMW Group. Tym samym utrzymuje obsługę tego klienta, a ponadto ją rozszerza.

Dentsu będzie odpowiadaż za zintegrowaną obsługę mediową marek BMW, MINI i BMW Motorrad na 23 rynkach w Europie. Nowy kontrakt ma wejść w życie 1 stycznia 2026 roku.
W ramach nowych kompetencji, Dentsu będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach, a także doradztwo w zakresie danych i technologii dla wszystkich trzech marek BMW Group. Zadanie obejmuje również wsparcie przy wprowadzeniu na rynek Neue Klasse, nowego pojazdu elektrycznego BMW.
Obsługą BMW w Polsce zajmuje się należąca do Dentsu agencja iProspect.
Amanda Morrissey, Ggobal president w iProspect stwierdziła, że wygrana "odzwierciedla siłę iProspect na styku mediów, danych, i technologii".
Dołącz do dyskusji: Dentsu wygrywa europejski przetarg BMW Group