Abi Evans global chief growth officerem w Dentsu Creative
Abi Evans anasuje na stanowisko global chief growth officer w sieci reklamowej Dentsu Creative. Oznacza to rozszerzenie zakresu jej dotychczasowych kompetencji w roli pierwszej dyrektorki ds. rozwoju agencji w USA.

Abi Evans objęła stanowisko chief growth officera w USA wkrótce po utworzeniu i oficjalnym uruchomieniu Dentsu Creative w 2022 roku i od tego czasu odgrywa kluczową rolę w ewolucji modelu rozwoju agencji.
Pod jej kierownictwem agencja wdrożyła skalowalny proces “pitchingu”, zaprojektowany tak, aby dostosować się do potrzeb klientów, a jednocześnie pokazać szeroki zakres możliwości Dentsu Creative. Takie podejście przyczyniło się do osiągnięcia kluczowych sukcesów, w tym mianowania Dentsu globalną agencją kreatywną Adobe.
– To, co zbudowaliśmy w Stanach Zjednoczonych, dowodzi, że rozwój to nie tylko pogoń za możliwościami, to tworzenie odpowiednich warunków, aby klienci mogli wybrać właśnie Ciebie – powiedziała Abi Evans, global chief growth officer w Dentsu Creative. – Cieszę się, że mogę wprowadzić to samo strategiczne ukierunkowanie i dynamikę na nasze globalne rynki, wykorzystując siłę naszej sieci, aby zapewnić najbardziej efektywne, odpowiednie i oparte na wartości podejście do nowego biznesu, jakie do tej pory mieliśmy.
Do kompetencji Abi Evans należy obecnie zapewnienie, że niestandardowy model wzrostu, opracowany i przetestowany w USA, zostanie dostosowany do różnych rynków, maksymalizując globalną skalę i spójność agencji, pozostając jednocześnie wysoce skoncentrowanym na kliencie.
Dołącz do dyskusji: Abi Evans global chief growth officerem w Dentsu Creative