Artur Szatkowski w Dentsu Creative
Do Dentsu Creative dołączył Artur Szatkowski i objął stanowisko creative technology directora. To kluczowa rola w strukturze, w ramach której będzie rozwijał unikalną ofertę kreatywno-technologiczną agencji oraz powstałego w Warszawie globalnego centrum technologicznego Dentsu Lab na międzynarodową skalę.
Artur Szatkowski będzie raportował bezpośrednio do Marcina Sosińskiego, chief creative officera w dentsu Polska & CEE. Szatkowski wraca do grupy po ponad 6 latach.
- Artur jest wybitnym specjalistą w swojej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem rozwijania biznesu globalnie. Jego wiedza sieciowa, ekspertyza i umiejętności są bezcenne i pozwalają poszerzyć naszą ofertę łączącą kreację z technologią na kolejnych rynkach. Artur będzie też uczestniczył w aktywnym rozwoju centrum badawczo-technologicznego Dentsu Lab, które jest wyjątkowym miejscem na globalnej mapie, gdzie technologia spotyka się z kreacją i mediami, żeby tworzyć innowacyjne produkty i usługi dla klientów – komentuje Marcin Sosiński, chief creative officer, Dentsu Creative Poland & CEE.
Szatkowski związany jest z digital marketingiem i nowymi technologiami od 15 lat. W latach 2013-2018 pracował w grupie dentsu, początkowo w roli social media managera, a od 2014 roku jako creative technology expert. Współtworzył wówczas pierwszą iterację zespołu Creative Technology i brał udział w budowie pierwszego dentsu Maker Lab.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Po opuszczeniu dentsu dołączył do PwC Central & Eastern Europe, gdzie jako senior manager tworzył regionalną strukturę digital marketingową na ponad 20 rynkach regionu. Ostatnie 2 lata przepracował w Sandozie: najpierw w roli regionalnej (EMEA), a następnie globalnej. W tym okresie zajmował się współtworzeniem wewnętrznej struktury agencyjnej - Global Digital Hub, jednocześnie obsługując strategiczne rynki organizacji (USA, Kanada, Niemcy). Dodatkowo wspierał aktywnie proces spin-offu Sandoz od Novartis.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Artur Szatkowski w Dentsu Creative