"NJU. Najprościej". Sieć promuje internet stacjonarny
NJU Mobile wystartowało z kolejną odsłoną kampanii promującej ofertę światłowodową marki. Tym razem komunikacja została zaplanowana z myślą o studentach. Działania mediowe realizowane są w okresie “back to school” i obejmują największe miasta akademickie w Polsce.

Celem kampanii „NJU. Najprościej” jest zwiększenie świadomości elastycznej oferty internetu stacjonarnego. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiadają agencja mediowa Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube – obie należące do Group One.
Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle “NJU. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu NJU – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt zaczyna się już od 39 zł miesięcznie. Dotąd NJU kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube realizuje działania programatyczne oraz kampanie w kanałach TikTok i Meta. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada również za prowadzenie kanałów social media.
Dołącz do dyskusji: "NJU. Najprościej". Sieć promuje internet stacjonarny