Ogilvy obroniło obsługę nju mobile
Orange Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową marki telefonii komórkowej dla młodych nju mobile. Zdecydowano się na kontynuację współpracy z Ogilvy Poland.
Ogilvy (wcześniej Ogilvy & Mather) obsługuje reklamowo nju mobile od 2013 roku. W ramach nowej umowy, w dalszym ciągu odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną marki. Marketer nie zdradza szczegółów przetargu ani podpisanej umowy.
Ostatnie działania reklamowe Nju Mobile to kampania promująca pakiet internetowy dostępny w wariancie abonamentowym. Podobnie jak we wcześniejszych kreacjach, w reklamie pojawia się żółty bohater symbolizujący markę.
Pod koniec ub.r. Orange Polska przetarg na obsługę mediową - zakończył kilkuletnią współpracę z Initiative, podpisał umowę z Vale Media.
Marka nju mobile została wprowadzona na rynek przez Orange Polska w kwietniu 2013 r. W 2020 r. operator poinformował, że się ma już ponad milion użytkowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ogilvy obroniło obsługę nju mobile