Potrzebna agencja do kampanii promującej czytelnictwo
Instytut Książki wybiera w przetargu agencję, która zajmie się przeprowadzeniem kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2025 roku w ramach programu "Mała książka – wielki człowiek".

Kampania ta będzie skierowana do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci (tj. rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
Wybrana agencja zajmie się przygotowanie szczegółowej koncepcji strategicznej w oparciu o koncepcję kreatywną opracowaną przez Instytut Książki, przygotowanie planu mediów kampanii, jej kontentu, zakup czasu antenowego.
Zajmie się też promocją w internecie i mediach społecznościowych, reklamą outdoorową oraz działaniami z zakresu PR i media relations.
Kampania ma wystartować nie wcześniej niż 15 września br. i potrwa do 12 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii promującej czytelnictwo