Kampania informacyjna o systemie kaucyjnym za 10 mln zł
Resort klimatu i środowiska zapowiada spoty i reklamy poświęcone systemowi kaucyjnemu. Trafią do telewizji, internetu czy do kin. Ich koszt to 10 mln zł.

Trwa kampania informacyjna zapowiadająca system kaucyjny m.in. na portalach społecznościowych, we wrześniu pojawią się spoty w telewizji, a w październiku m.in. w kinach - poinformował PAP resort klimatu. Dodał, że wszystkie te działania będą kosztowały 10 mln zł.
Ministerstwo Klimatu i Środowiska przekazało PAP, że „realizuje i planuje szerokie działania informacyjne” dotyczące systemu kaucyjnego, który od 1 października br. zacznie obowiązywać w Polsce. „Łączna kwota wszystkich działań MKiŚ, przeznaczona na okres wprowadzania systemu kaucyjnego, to około 10 milionów złotych” - dodał resort.
Zobacz: Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce docierać z wiedzą o przyrodzie do młodych
System kaucyjny z kampanią informacyjną
MKiŚ poinformowało, że we wrześniu rozpocznie się emisja telewizyjna spotów zapowiadających system kaucyjny oraz wysyłka materiałów do szkół. W październiku, gdy na sklepowych półkach zaczną pojawiać się napoje w opakowaniach kaucyjnych rozpoczną się ponadto emisje w mediach, kinach i VOD, w tym reklamy na portalach. Jak wskazało, planowane są też działania bezpośrednie, tj. skierowane m.in. do strażaków z Ochotniczej Straży Pożarnej i kół gospodyń wiejskich.
„Działania komunikacyjne MKIŚ skupiają się na ogóle społeczeństwa, ze wsparciem dla szczególnej grupy, jaką są małe sklepy. Komunikację bezpośrednią z producentami i punktami sprzedaży prowadzą operatorzy systemu (kaucyjnego - PAP)” - zaznaczył MKiŚ.
Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjna o systemie kaucyjnym za 10 mln zł