"Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt
Sieć sklepów MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, którą marka rozwija od marca.

Tym razem klimat blokowiska znany z social mediów przenosi się także do innych kanałów online, sklepów stacjonarnych oraz do dedykowanych spotów radiowych.
Kampania MediaMarkt została stworzona z myślą o generacji Z, która ceni autentyczność, humor i komunikację dopasowaną do ich codziennych nawyków: szybko, konkretnie, z dystansem i nutą ironii.
Firma zaprasza klientów w tym roku do Szkoły Handlowania Towarem 2025, gdzie będą mieli okazję uczestniczyć w niepowtarzalnych lekcjach. Podczas zajęć w MediaMarkt Academy dowiedzą się przykładowo, jak zaoszczędzić “hajs w kiermanie”, co oznacza lojalność w programie myMediaMarkt, jak odkrywać świat rabatów, a nawet jak należy skutecznie ściągać … aplikację MediaMarkt.
Zobacz też: MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes
Neuromarketing w praktyce czyli kreacja, która angażuje
Kreacja kampanii została oparta na wynikach dedykowanego badania neuromarketingowego. To właśnie ono pomogło wybrać najbardziej angażujące ujęcia i hasła, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Badani najlepiej zapamiętali kreację „Back to School/ DEAL” z wyrazistymi bohaterami, miejską scenerią i charakterystycznymi pudełkami z logo MediaMarkt, które wzbudzają ciekawość i zachęcają do działania. Anglojęzyczne hasło idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodego pokolenia.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych, na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. MediaMarkt chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić tych, którzy już znają markę, by zostali z nią na dłużej, korzystając z szerokiej oferty nowoczesnych technologii, akcesoriów i gadżetów, które ułatwiają start w nowy rok szkolny i akademicki.
Jednocześnie marka buduje nowoczesny, odważny, „cool” wizerunek wśród pokolenia Z, nie zapominając o rodzicach i rodzinach, które często podejmują decyzje zakupowe.
Wszędzie tam, gdzie są młodzi
Działania reklamowe obejmują digital, internetową TV, radio, sklepy stacjonarne, media społecznościowe (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) oraz w e-commerce.
Dołącz do dyskusji: "Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt