Otodom inspiruje do odwagi w poszukiwaniu wymarzonego domu
Serwis Otodom w najnowszej kampanii "Sensy" prezentuje 10 różnych historii, które odkrywają motywacje stojące za decyzjami o przeprowadzce i zachęcają do autentycznego podejścia do poszukiwania nowego domu.

Otodom podkreśla, że to nie jest kolejna kampania zachęcająca do kupna nieruchomości, skupiona na informacjach o metrażu czy lokalizacji. To opowieść o ludziach szukających swojego miejsca na świecie – o tych, którzy uciekają w ciszę lasu, o koneserach miejskiego gwaru, o budujących rodzinne gniazda, czy o tych, którzy po stracie szukają nowego początku.
Kampania składa się z 10 autentycznych historii przedstawiających różne motywacje do zmiany miejsca zamieszkania. Wśród nich znajdziemy m.in. rodzinę, która zamieszkała w domu w środku lasu, konesera lokalizacji z kamienicy w centrum miasta, dziewczynę wracającą do korzeni, samotną matkę, która zaczyna nowy rozdział życia, młode małżeństwo wijące gniazdo dla swojej rodziny czy wielopokoleniową rodzinę, która po latach zamieszkała obok siebie. Plan zdjęciowy trwał cztery dni, więc opowiedzenie tylu historii było prawdziwym wyzwaniem produkcyjnym i logistycznym.
10 różnych bohaterów
Trzy z nich, 30-sekundowe, będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w kanałach tematycznych, natomiast wszystkie dostępne będą w kampanii internetowej i mediach społecznościowych.
– Nasza nowa kampania "Sensy" odkrywa prawdę, że w każdym z nas mieszka sens zmiany, ale nie zawsze jesteśmy go świadomi. W Otodom wierzymy, że odkrycie tego sensu to pierwszy krok do znalezienia domu, który sprosta nie tylko praktycznym oczekiwaniom, ale stanie się miejscem, które naprawdę odpowiada marzeniom. Nie podajemy gotowych rozwiązań, towarzyszymy w odkrywaniu tego, co naprawdę ma znaczenie i co pozwala zamienić przestrzeń w dom – mówi Anna Adrian, head of marketing Otodom.
Za kamerą stanął uznany reżyser Maciej Kowalczuk, znany z największych kampanii reklamowych w Polsce oraz wrażliwości na prawdziwych ludzi. Do projektu dołączył operator dokumentalny Piotr Pawlus.
Za kreację kampanii po raz kolejny odpowiadała agencja Leo Warsaw. Za komunikację PR marki w mediach odpowiada agencja Linkleaders. Natomiast o kanały social media Otodom dba zespół Cut the mustard. Zakup TV koordynuje dom mediowy Mindshare (WPP Media).
Dołącz do dyskusji: Otodom inspiruje do odwagi w poszukiwaniu wymarzonego domu