Duże zmiany w sprzedaży i marketingu Porsche Polska. Są nowi dyrektorzy
Porsche Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej. Marek Sworowski przejął stanowisko dyrektora sprzedaży po Dorocie Zyskowskiej. Nowym dyrektorem marketingu i customer experience został Jakub Kessler.

Wprowadzane zmiany personalne w strukturach spółki mają wzmocnić pozycję marki na polskim rynku i odpowiedzieć na wyzwania transformacji branży motoryzacyjnej, stawiając przy tym na pierwszym miejscu oczekiwania i satysfakcję klientów.
Nowym dyrektorem sprzedaży został Marek Sworowski, dotychczasowy dyrektor marketingu i customer experience, a jego stanowisko objął Jakub Kessler. Zmiany te mają pozwolić jeszcze skuteczniej realizować strategię 2030+ Porsche Polska w duchu wizji "Dream it. Drive it.", według której firma daje klientom coraz lepsze możliwości realizowania marzeń m.in. dbając o jakość obsługi.
Marek Sworowski, związany z Porsche od 11 lat, od 2018 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i customer experience. Pod jego kierownictwem Polska stała się jednym z najaktywniejszych regionów w Europie pod względem organizacji eventów marki – od międzynarodowych festiwali Scopes i Luftgekühlt po lokalne inicjatywy jak Porsche Parade, Cold Waves czy Hel Riders. Sworowski zbudował również program współpracy z Przyjaciółmi Porsche, angażując takie osobowości jak Iga Świątek, JIMEK, Bedoes 2115, Marcin Gortat, Wojciech Modest Amaro i Łukasz Czepiela.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Przez lata swojej pracy Marek Sworowski realizował przełomowe inicjatywy, które wzmocniły wizerunek marki Porsche w Polsce. Jego osiągnięcia w obszarze marketingu stały się punktem odniesienia dla całej branży. Jestem przekonany, że w nowej roli Dyrektora Sprzedaży wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie, aby sprostać wyzwaniom rynku i poprowadzić zespół ku kolejnym sukcesom – mówi Wojciech Grzegorski, prezes Porsche Polska.
Nowy szef marketingu przechodzi z Volkswagena
Nowym dyrektorem marketingu Porsche Polska został Jakub Kessler, który przychodzi z Volkswagen Group Polska, gdzie odpowiadał za dynamiczny rozwój marek SEAT i CUPRA. Pod jego kierownictwem komunikacyjnym CUPRA praktycznie została zbudowana jako nowa marka w Polsce, stając się jedną z najszybciej rozwijających się marek o zacięciu sportowym.
Jego doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, innowacyjne podejście do marketingu cyfrowego oraz umiejętność dotarcia do młodszego pokolenia klientów mają stanowić cenne atuty w kontekście ewolucji rynku motoryzacyjnego.
– Wierzę, że Jakub Kessler jest właściwą osobą, aby kontynuować i rozwijać standardy marketingu Porsche w Polsce. Jego dotychczasowe sukcesy oraz świeże podejście do budowania marki dają mi pewność, że skutecznie zmierzy się z wyzwaniami czekającymi nas w nadchodzących latach. Jestem przekonany, że pod jego kierownictwem marketing Porsche Polska wejdzie na kolejny poziom. Jego podejście do budowania relacji z klientami, oparte na personalizacji i jakości obsługi na najwyższym poziomie, będzie kluczowe dla dalszego rozwoju marki – dodaje Wojciech Grzegorski.
Stanowisko dyrektora sprzedaży Marek Sworowski przejmuje po Dorocie Zyskowskiej, która przez ostatnie lata z powodzeniem kierowała tym działem. Managerka będzie wciąż pracować dla marki ze Stuttgartu-Zuffenhausen w nowej roli, o której więcej opowie wkrótce.
Zmiany w strukturach Porsche Polska odzwierciedlają filozofię marki opartą na ciągłości i ewolucji. Naturalna wymiana kompetencji, pozwala zachować najwyższe standardy jakości przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji odpowiadających na potrzeby klientów.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w sprzedaży i marketingu Porsche Polska. Są nowi dyrektorzy