GPD i Albedo Marketing zajmą się obsługą reklamową Enei
Spółka energetyczna Enea SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała dwie agencje. Będą dla niej pracować przez dwa lata.
 
                                Przetarg spółki Enea dotyczył wyboru agencji wspierających do obsługi reklamowej. Maksymalny budżet przeznaczony na ten cel wynosi ponad 10 mln zł.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Złożyły je agencje: Space of Ad (z ceną 2,97 mln zł), GoldenSubmarine (3,53 mln zł), Albedo Marketing (2,19 mln zł), GPD (3,11 mln zł), Opus B (4,68 mln zł), CreativeHarder (1,55 mln zł) oraz konsorcjum firm Grupa RNS i Szut Szut Studio (2,66 mln zł). Po terminie składania ofert swoją propozycję złożyła też agencja PP! (z ceną 1,48 mln zł).
Enea do współpracy wybrała agencje GPD i Albedo Marketing.
Kompleksowa obsługa ATL i BTL
Agencje te zajmą się kompleksową obsługą spółki Enea w obszarze ATL i BTL. Będą współpracować przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych.
Obsługa obejmować będzie też komunikację z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C) oraz przygotowywanie bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych.
Do ich zadań należeć będzie także m.in. tworzenie projektów graficznych reklam prasowych i outdoorowych (zewnętrznych), tekstów reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam oraz tworzeniem scenariuszy reklam telewizyjnych (storyboardy). Będą również odpowiadać za planowanie, organizację i obsługę loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                        
Dołącz do dyskusji: GPD i Albedo Marketing zajmą się obsługą reklamową Enei