GPD i Albedo Marketing zajmą się obsługą reklamową Enei
Spółka energetyczna Enea SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała dwie agencje. Będą dla niej pracować przez dwa lata.

Przetarg spółki Enea dotyczył wyboru agencji wspierających do obsługi reklamowej. Maksymalny budżet przeznaczony na ten cel wynosi ponad 10 mln zł.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Złożyły je agencje: Space of Ad (z ceną 2,97 mln zł), GoldenSubmarine (3,53 mln zł), Albedo Marketing (2,19 mln zł), GPD (3,11 mln zł), Opus B (4,68 mln zł), CreativeHarder (1,55 mln zł) oraz konsorcjum firm Grupa RNS i Szut Szut Studio (2,66 mln zł). Po terminie składania ofert swoją propozycję złożyła też agencja PP! (z ceną 1,48 mln zł).
Enea do współpracy wybrała agencje GPD i Albedo Marketing.
Kompleksowa obsługa ATL i BTL
Agencje te zajmą się kompleksową obsługą spółki Enea w obszarze ATL i BTL. Będą współpracować przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych.
Obsługa obejmować będzie też komunikację z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C) oraz przygotowywanie bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych.
Do ich zadań należeć będzie także m.in. tworzenie projektów graficznych reklam prasowych i outdoorowych (zewnętrznych), tekstów reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam oraz tworzeniem scenariuszy reklam telewizyjnych (storyboardy). Będą również odpowiadać za planowanie, organizację i obsługę loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów.
Dołącz do dyskusji: GPD i Albedo Marketing zajmą się obsługą reklamową Enei