Volkswagen Bank wybiera Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na kompleksową obsługę Volkswagen Banku – instytucji zapewniającej usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services. Współpraca obejmuje stworzenie nowej strategii komunikacji oraz kompleksową realizację działań marketingowych.

Volkswagen Bank oferuje szeroki zakres nowoczesnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych – od kont osobistych i firmowych, przez lokaty, po kredyty na zakup samochodów oraz finansowanie gotówkowe.
Nowy klient Cut The Mustard
– W Volkswagen Banku doskonale rozumiemy, że dziś liczy się szybka, spójna i autentyczna komunikacja – zwłaszcza w digitalu. Szukaliśmy partnera, który nie tylko to rozumie, ale też potrafi działać z wyczuciem i skutecznie. Dlatego wybraliśmy Cut The Mustard - podkreśla Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu Volkswagen Financial Services Polska.
Cut The Mustard będzie odpowiadać będzie za opracowanie nowej strategii komunikacji oraz jej wdrożenie w kanałach digitalowych marki. W ramach współpracy agencja zajmuje się również tworzeniem treści na kanały społecznościowe Volkswagen Financial Services i wsparciem kreatywnym działań marketingowych.
Celem prowadzonych działań będzie odświeżenie wizerunku banku i budowa spójnej, zrozumiałej komunikacji z odbiorcami w środowisku cyfrowym.
Współpraca z Volkswagen Bankiem otwiera przed agencją nowe pole działania i stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji digitalowych w sektorze finansowym.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Bank wybiera Cut The Mustard