SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Kerris chce odczarować wizerunek śledzia

Agencja Kerris odpowiada za realizację kampanii promującej najnowszy produkt marki Lisner – StreetFish: śledzia w zupełnie nowej, lifestyle’owej odsłonie. 

mat.pras. mat.pras.

Kampania ma odczarować wizerunek śledzia i pokazać, że może on stać się podstawą szybkich, kreatywnych i nowoczesnych posiłków inspirowanych kuchnią street food.

StreetFish to delikatnie wędzone płaty śledziowe w gotowym sosie, dostępne w trzech wariantach smakowych: MayOgór, Mango-Chutney oraz Honey-Mustard. Produkt pasuje do bułki, pity, wrapa, tosta.

W ramach działań wspierających Lisner postawił foodtrucka na Campingu Maszoperia w Jastarni, który do 18 sierpnia będzie serwować śledzia w stylu street food. Kerris odpowiada za koncepcję i realizację działań promocyjnych wokół tego wydarzenia oraz za planowanie i zakup mediów w kanałach digital.

Kampanii towarzyszą również działania video, m.in. materiał z udziałem Michela Morana, ambasadora marki Lisner, który przeprowadzi sondę uliczną na temat śledzia w nowej odsłonie.

Kampanię wzbogacą treści UGC, prezentujące proste przepisy na kanapki i przekąski ze StreetFishem, zachęcające do kulinarnej zabawy i dzielenia się swoimi pomysłami z innymi. 

Dołącz do dyskusji: Agencja Kerris chce odczarować wizerunek śledzia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl