Nowa linia produktowa Hortex Wowoc
Na rynku pojawiła się nowa linia owocowych napojów gazowanych Hortex Wowoc. Marka jest odpowiedzią na potrzeby młodych odbiorców, którzy szukają oryginalności, lekkości i wyrazistego stylu.
fot. materiały prasowe

Nowa linia produktowa dostępna w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 litra. Wyróżnia się unikatowymi połączeniami smakowymi. W ofercie znajdują się trzy warianty: kaktus & melon, yuzu & pomelo, pitahaja, liczi & mięta.
Linia została stworzona z myślą o młodych konsumentach poszukujących nietuzinkowych smaków i świeżych form komunikacji.
Za kompleksowe opracowanie konceptu Hortex Wowoc – od pomysłu na sam napój po stworzenie jego nazwy – odpowiadają agencje Kerris i Sweetspot.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Nowa linia produktowa Hortex Wowoc