SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

adidas Superstar z nową ambasadorką w Polsce

Marka adidas w nowej kampanii modelu butów Superstar przypomina o ponadczasowym designie i dziedzictwie. Na polskim rynku markę promuje raperka Bambi. 

Buty Superstar zadebiutowały w 1969 roku jako model dedykowany koszykówce, ale szybko zdobyły uznanie artystów, skaterów i kultury hip-hopowej. 

W najnowszej kampanii pod hasłem “The Original” marka przekonuje, że model Superstar nie stracił nic ze swojej wszechstronności mimo upływu lat. Pokazuje w niej, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody i podkreśla reklamą, że teraz ten legendarny model zyskuje nowy wymiar. 

Na międzynarodowej scenie ambasadorami działań adidas zostali już m.in. Missy Elliott, Samuel L. Jackson, Mark Gonzales, Jennie czy Anthony Edwards.

W Polsce twarzą kampanii jest raperka Bambi. Jej historia kariery, od debiutu w SBM Label po współpracę z największymi artystami, idealnie odzwierciedla filozofię Superstar - informuje adidas. Kampania podkreśla, że oryginalność to nie tylko wygląd, ale i sposób myślenia. Marka stawia na ideę bycia „prawdziwym oryginałem”, łącząc kultowy styl z przesłaniem o odwadze, wolności i wierności sobie. 

Kampania obejmuje działania w kanałach digital (YouTube, social media, display), OOH. Powstała przy współpracy kreatywnej z agencją Jung von Matt.

Dołącz do dyskusji: adidas Superstar z nową ambasadorką w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl