Kultowa marka proszków do prania wraca na polski rynek. Jej reklamy pamiętamy do dziś
Kultowa marka proszku do prania Pollena 2000 wraca na polski rynek za sprawą firmy Eudoco KBC Group – producenta chemii gospodarczej i dystrybutora. Oficjalna strona marki zostanie uruchomiona z początkiem września.

– Pollena 2000 – dawniej rozpoznawalna dzięki reklamie i wybierana za efekty – wraca nie po to, by przypomnieć o sobie, ale by na nowo zdefiniować, czym jest skuteczność. Wraca lepsza niż kiedykolwiek – z nową technologią, nowym składem i nową energią. To nie powrót do przeszłości. To nowy rozdział w historii marki, która nie zapomniała, jak być numerem jeden – brzmi komunikat firmy Eudoco KBC Group, odpowiedzialnej za powrót marki.
Pollena 2000 wraca z trzema formułami – proszkiem, żelem i kapsułkami.

Jak przekazuje Eudoco KBC Group, nowy skład łączy enzymy rozkładające złożone zabrudzenia, anionowe i niejonowe środki powierzchniowo czynne odpowiadające za skuteczne usuwanie plam oraz olej arganowy, który wspiera kondycję włókien i ogranicza ich zużycie. Formuły nie zawierają fosforanów, ani dodatków mikroplastiku, a kapsułki zostały zamknięte w folii w pełni rozpuszczalnej w wodzie, która nie pozostawia syntetycznych resztek ani śladów w środowisku.
– Oficjalna strona marki Pollena 2000 zostanie uruchomiona na początku września i będzie głównym źródłem informacji o produktach, ich dostępności oraz planowanych akcjach specjalnych – mówi dla Wirtualnemedia.pl Ewa Rykowska, specjalista ds. PR i marketingu w Eudoco KBC Group.
– Jesteśmy w trakcie realizacji zamówień dla naszych partnerów z Grupy Południe, która otrzymała wyłączność na dystrybucję na rynku polskim. Produkty stopniowo trafiają do oferty sklepów i drogerii w całej Polsce – zarówno stacjonarnie, jak i online. Dokładne lokalizacje i daty dostępności będziemy na bieżąco aktualizować wraz z partnerami handlowymi – dodaje.
Marka proszku do prania Pollena 2000 była bardzo popularna w Polsce, szczególnie w latach 90. XX wieku. Produkcję i sprzedaż tej marki prowadziła firma Lever Polska, należąca do koncernu Unilever.
Pollena jako zjednoczenie przemysłu chemii gospodarczej i kosmetyków funkcjonowała długo w Polsce, a proszek Pollena 2000 był jednym z jej najbardziej rozpoznawalnych produktów w czasie transformacji ustrojowej.
Pomimo dużej popularności i intensywnej kampanii reklamowej, marka Pollena 2000 została wycofana z polskiego rynku po kilku latach od wprowadzenia, co było spowodowane zmianą strategii sprzedażowej koncernu Unilever, który skoncentrował się bardziej na produktach do pielęgnacji ciała niż na proszkach do prania.
Dołącz do dyskusji: Kultowa marka proszków do prania wraca na polski rynek. Jej reklamy pamiętamy do dziś