SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VerdeAgency i Lettly wygrały przetarg na obsługę Cif

Agencja VerdeAgency w partnerstwie z Lettly wygrała przetarg na obsługę aktywacji influencerskiej dla marki Cif Infinite + Clean (Unilever) - największej nowości od marki Cif w 2025 roku. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W wygranym przetargu za strategię influencerską odpowiedzialne było VerdeAgency, zaś za dobór influencerów i wsparcie – odpowiadało Lettly.

Propozycja obu agencji została uznana za najlepiej adaptującą strategię stworzoną przez zespół globalny dla tego projektu na polski rynek. Natomiast pomysł kreatywny i zaproponowany dobór influencerów – za gwarantujący najefektywniejszy sposób na zbudowanie świadomości nowego produktu i wyróżnienie go na tle kategorii.

Kampania zaczęła się w kwietniu tego roku i potrwa kilka kolejnych miesięcy.W jej ramach VerdeAgency odpowiada za przygotowanie lokalnej strategii influencerskiej w oparciu o globalne wytyczne oraz za kierunek kreatywny aktywacji. 

Z kolei agencja strategiczna influencer marketingu Lettly odpowiada za dobór odpowiednich twórców internetowych, zarządzanie współpracami oraz kompleksową realizację całorocznej aktywacji.  

Dołącz do dyskusji: VerdeAgency i Lettly wygrały przetarg na obsługę Cif

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl