Unilever klientem Nav agency
NAV agency wygrała przetarg na obsługę trade marketingową marek Dove, Dove Men+Care, Rexona oraz Axe, należących do portfolio Unilever.

W ramach współpracy agencja odpowiada za adaptację globalnych i lokalnych platform kreatywnych do działań shopperowych w modelu omnichannel. Zakres prac obejmuje zarówno projekty typu total Poland, jak i aktywacje dedykowane konkretnym sieciom handlowym. Celem działań jest wsparcie celów biznesowych i marketingowych w miejscach kontaktu z konsumentem.
Agencja zajmie się także pełną obsługą aktywacji, dbając o spójność komunikacji we wszystkich punktach styku. NAV agency współpracuje z innymi partnerami Unilever – agencjami kreatywnymi, mediowymi i influencerskimi – by zapewnić spójną narrację na każdym etapie ścieżki zakupowej.
– Ekspertyza zespołu Nav oraz ich bogate doświadczenie w pracy dla marek FMCG były dla nas kluczowymi argumentami przy podejmowaniu decyzji przetargowej. Szukaliśmy partnera, który nie tylko rozumie specyfikę kanałów sprzedaży, ale potrafi też myśleć o komunikacji shopperowej z perspektywy marki i konsumenta – komentuje Joanna Wysocka-Dewicka, activation manager w Unilever Polska.
Pierwsze wspólne projekty trafią na rynek już w trzecim kwartale 2025 roku.
Dołącz do dyskusji: Unilever klientem Nav agency