Jakob Kosel ambasadorem marki Cif
Marka Cif (Unilever)rozpoczęła współpracę z That One Agency w ramach działań influencerskich – powierzając jej launch nowego produktu: Cif Infinite Clean. W roli ambasadora wystąpił Jakob Kosel, który odwiedził mieszkania przechodniów i sprawdził działanie produktu w codziennych warunkach.

That One Agency, z którą marka Cif nawiązała współpracę w kwietniu, odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję oraz wybór i współpracę z twórcą.
Jakob Kosel w kampanii Cif
W ramach zrealizowanej koncepcji Jakob Kosel odwiedza mieszkania i testuje Cif Infinite Clean w codziennych sytuacjach, pokazując rzeczywiste działanie produktu, zachowując we wszystkim charakter naturalny dla swojego contentu. Tego typu format buduje wiarygodność oraz pozwala marce zbliżyć się do odbiorcy.
– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który oddaje autentyczne doświadczenia konsumenta. Zamiast inscenizowanych reklam produktowych, postawiliśmy na kontakt z produktem w zupełnie regularnym kontekście. To odpowiedź na rosnące oczekiwania wobec marek. Odbiorcy chcą treści autentycznych, przydatnych i osadzonych w prawdziwych sytuacjach – podkreśla Julia Heleniak, creative and social media expert w That One Agency.
Kampania Cif Infinite Clean to przykład komunikacji, w której twórca staje się współautorem przekazu marki.
Twórca jest tu nie tylko nośnikiem, ale integralną częścią narracji. Zamiast klasycznego lokowania produktu, nasza kampania opiera się na modelu kreatywnego współtworzenia.
— Jakob nie tylko testuje produkt, ale wnosi do kampanii swój styl, poczucie humoru i autentyczność. Dzięki temu marka staje się bliższa odbiorcom, a storytelling – bardziej wiarygodny i angażujący – komentuje Marta Pająkowska z Unilever.
Dołącz do dyskusji: Jakob Kosel ambasadorem marki Cif