Kerris dalej obsługuje Lisnera
Agencja Kerris, po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner, wygrała kolejny przetarg – tym razem na planowanie i zakup mediów digital. W ramach nowej, dwuletniej umowy agencja odpowiada za kompleksową strategię mediową w kanałach online. Pierwszym wspólnym projektem w tym zakresie jest kampania „Nie followuj, śledź”.

Działania w ramach kampanii „Nie followuj, śledź” obejmują performance marketing w kanałach takich jak TikTok, Instagram, Facebook, YouTube oraz Display & Video 360.
Kampania wystartowała w kwietniu i potrwa do końca lipca 2025 roku. Za koncepcję kreatywną, plan komunikacji i jego realizację, a także produkcję i koordynację współprac influencerskich odpowiada Feeders Agency. Wśród zaangażowanych twórców znaleźli się m.in. Michel Moran – ambasador marki Lisner – oraz Doda, Klaudia Sadownik i IFYM Chef.
Kerris dalej z Lisner
– Wygrany przetarg na planowanie i zakup mediów digital to kolejny etap naszej współpracy z marką Lisner. Przez najbliższe dwa lata Kerris będzie odpowiadać za kompleksową obsługę mediową w kanałach digital, co traktujemy jako dowód zaufania i kontynuację wspólnie wypracowanego sukcesu – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.
W 2023 roku agencja Kerris wygrała przetarg na obsługę kanałów społecznościowych marki Lisner – Facebooka i Instagrama – odpowiadając za strategię komunikacji, moderację, kampanie reklamowe oraz współpracę z ambasadorami. Od 2025 roku zakres współpracy został rozszerzony o prowadzenie oficjalnego kanału Lisner na TikToku.
Dołącz do dyskusji: Kerris dalej obsługuje Lisnera