SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kerris z obsługą contentową PayPo na TikToku

Agencja Kerris odpowiada za kompleksową obsługę contentową marki PayPo na TikToku. W ramach współpracy agencja realizuje działania obejmujące strategię, kreację, produkcję oraz płatną promocję materiałów wideo tworzonych we współpracy z content creatorami.

Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności aplikacji PayPo oraz edukacja młodych, cyfrowo aktywnych konsumentów na temat korzyści płynących z płatności odroczonych (Buy Now, Pay Later).

Kluczowym wyróżnikiem projektu jest lekkie i przystępne podejście do treści finansowych – bez nachalnej sprzedaży, za to z pomysłem, humorem i realną wartością dla odbiorcy. Kampania opiera się na kreatywnej formule komunikacji, która buduje zaangażowanie, wzbudza zainteresowanie i wspiera pozytywny wizerunek marki.

– Komunikacja, którą prowadzimy na TikToku, jest w pełni dostosowana do specyfiki platformy – realizujemy aktualne trendy, mówimy językiem użytkowników i tworzymy content odpowiadający oczekiwaniom społeczności TikToka. To przemyślana strategia, która łączy autentyczność z celami biznesowymi marki PayPo – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.

Dołącz do dyskusji: Kerris z obsługą contentową PayPo na TikToku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl