PayPo stawia na sponsoring futbolu amerykańskiego
PayPo, marka płatności odroczonych, dołącza do grona sponsorów Warsaw Sirens – pierwszej kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego w Polsce. Wesprze działania drużyny, która od ponad dekady łączy futbol na najwyższym poziomie z misją wspierania i inspirowania kobiet.

Warsaw Sirens to pierwsza w Polsce kobieca drużyna futbolu amerykańskiego. Zespół powstał w 2012 roku w Warszawie z inicjatywy grupy pasjonatek tego wymagającego fizycznie sportu, które zdecydowały, że nazwa drużyny powinna wiązać się z symbolem miasta. Dziś Sirens zrzeszają około 50 zawodniczek, które regularnie trenują, uczestniczą w meczach międzynarodowych i aktywnie promują futbol amerykański i flagowy w Polsce. Od roku 2024 roku w drużynie działa również sekcja juniorska dla dziewczynek w wieku 8-16 lat.
Obecnie są jedyną aktywnie uczestniczącą w rozgrywkach ligowych i turniejowych drużyną kobiecego futbolu amerykańskiego w Polsce, a ich ambicją jest dalszy rozwój dyscypliny, również w innych miastach. Warsaw Sirens angażują się również w wydarzenia edukacyjne i kulturalne, dając kobietom przestrzeń do rozwoju, budowania pewności siebie i poczucia przynależności.
– Współpraca z PayPo to dla nas ogromne wsparcie, które pozwala nam kontynuować rozwój i popularyzację kobiecego futbolu amerykańskiego i flagowego w Polsce. Daje nam to możliwość realizowania naszej misji, którą jest tworzenie społeczności pełnej inspiracji, gdzie kobiety czują siostrzeństwo niezależnie od wieku, doświadczenia czy miejsca zamieszkania – mówi Ewa Yoko Staniewska, Prezes Zarządu Warsaw Sirens.
Współpraca na poziomie komunikacyjnym i promocyjnym
PayPo konsekwentnie angażuje się w inicjatywy wspierające rozwój sportu i aktywności fizycznej.
– W PayPo wierzymy, że sport to coś więcej niż rywalizacja: to przestrzeń do rozwoju, przełamywania barier i budowania pewności siebie. Dlatego angażujemy się w inicjatywy, które wspierają aktywność fizyczną, ale też inspirują do łamania stereotypów. W tym roku ponownie wchodzimy w rolę sponsora – tym razem wspierając kobiecą drużynę w nietypowej, wymagającej dyscyplinie sportu. To dla nas sposób, by nie tylko realnie przyczynić się do rozwoju sportu kobiecego, ale też pokazać, że determinacja, odwaga i pasja są uniwersalne – bez względu na płeć czy dziedzinę. Chcemy, aby nasze działania sponsoringowe były jednocześnie wsparciem dla zawodniczek oraz okazją do budowania świadomości marki PayPo jako partnera, który stawia na wartości i odważne wyzwania – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.
Współpraca PayPo z Warsaw Sirens została zawarta do końca bieżącego roku. Umowa obejmuje wsparcie finansowe oraz działania komunikacyjne i promocyjne.
Dołącz do dyskusji: PayPo stawia na sponsoring futbolu amerykańskiego