PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej
PayPo, marka płatności odroczonych wspólnie z marką odzieżową Sinsay w ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, przygotowały działania promujące letnie kolekcje i możliwość zakupów z odroczoną płatnością.

Jednym z elementów kampanii są murale, które pojawiły się w przestrzeni miejskiej Warszawy, stanowiąc połączenie sztuki, mody i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.
Celem kampanii jest nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku obu brandów, ale przede wszystkim dotarcie do szerokiego grona klientów z przekazem, że lato to najlepszy czas na odkrywanie własnego stylu - z wygodą i elastycznością, jaką daje PayPo.
– Od lat współpracujemy z marką Sinsay, a nasza relacja opiera się na wspólnym zrozumieniu potrzeb nowoczesnego konsumenta - podkreśla Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo. – To już kolejna akcja marketingowa realizowana wspólnie, która potwierdza, jak dużą wartość niesie ze sobą partnerstwo marek dzielących te same cele. Kampanie z naszymi partnerami pozwalają nie tylko budować świadomość marki PayPo, ale również skutecznie docierać do nowych użytkowników.
Zobacz: Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach
Wybierz styl na lato i zapłać później
Letnia kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” koncentruje się na prezentacji nowej kolekcji odzieży i dodatków dostępnych w ofercie Sinsay. Poprzez murale zlokalizowane w wybranych punktach Warszawy, marka nie tylko promuje najświeższą letnią kolekcję, ale również zachęca do korzystania z płatności odroczonych PayPo.
Jak zaznacza Michał Niedziółka, senior e-commerce campaign manager w Sinsay: – Po raz kolejny wybraliśmy PayPo jako partnera do naszej kampanii, tym razem promującej letnią kolekcję. Jest to marka, która idealnie wpasowuje się w potrzeby naszych klientów, zapewniając im swobodę zakupową i pozwalając im kupować na własnych warunkach. Nasze poprzednie wspólne akcje przyniosły bardzo pozytywne efekty, dlatego kontynuujemy tę współpracę na kolejnych płaszczyznach.
Kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” to jedna z pierwszych wspólnych kampanii brandów w tym roku.
Dołącz do dyskusji: PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej