„Leć teraz, zapłać później” - nowa oferta dla podróżujących od PayPo
PayPo, usługa płatności odroczonych, z końcem kwietnia wprowadziła nową ofertę „Leć teraz, zapłać później”, skierowaną do osób planujących podróże. Oferta umożliwia opłacenie w modelu BNPL (buy now, pay later) biletów lotniczych oraz innych usług turystycznych, takich jak rezerwacja hotelu czy zakup zorganizowanego wyjazdu, u wybranych partnerów akcji.
Klienci PayPo mogą skorzystać z jednej z dwóch opcji: odroczenia płatności do 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozłożenia jej na 6 równych rat.
– Wprowadzając ofertę „Leć teraz, zapłać później” odpowiadamy na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej podróżują i poszukują elastycznych rozwiązań finansowych – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.
Zobacz: PayPo kolejny rok z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
Nowa kampania PayPo
W maju wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową ofertę. Kreacje pojawiły się w kanałach digital oraz w outdoorze, między innymi na trzech największych lotniskach w Polsce (Warszawa Chopin, Kraków Balice oraz Wrocław Starachowice).
– Lotniska to idealna przestrzeń do dotarcia do osób, które są w trakcie planowania podróży i mogą być szczególnie zainteresowane elastycznymi formami finansowania wyjazdów. Kampania startuje w kluczowym momencie, gdy wiele osób rezerwuje wakacyjne urlopy, dlatego chcemy zwiększyć świadomość na temat możliwości korzystania z płatności odroczonych również w branży turystycznej – tłumaczy Szymczak.
PayPo oferuje usługi BNPL (ang. buy now, pay later) w Polsce adresowane do sklepów internetowych. Działa na rynku od 2016 roku – z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 40 tys. sklepów online.
Dołącz do dyskusji: „Leć teraz, zapłać później” - nowa oferta dla podróżujących od PayPo