„Dla każdego coś rodzINNEGO”, czyli nowa kampania Rainbow
Biuro podróży Rainbow uruchomiło nową kampanię promującą rodzinne wakacje pod hasłem „Dla każdego coś rodzINNEGO”. Kampania obejmuje emisje spotów w sieciach kin, na lotniskach i nośnikach OOH, a także kampanię digital, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami i ich rodzinami.

W kampanii marka podkreśla, że nie ma jednej definicji idealnego wypoczynku, dlatego stworzyła ofertę odpowiadającą na oczekiwania zarówno dzieci, nastolatków, jak i dorosłych, niezależnie od wieku, temperamentu czy zainteresowań. Firma promuje rodzinne wyjazdy, które pozwalają każdemu spędzać czas tak, jak lubi, jednocześnie dając przestrzeń do wspólnego bycia razem.
Celem biura Rainbow jest odpowiedź na potrzeby współczesnych rodzin, w których każdy chce spędzać wolny czas w inny sposób. – Młodsze dzieci do szczęścia potrzebują zjeżdżalni i piasku, nastolatki szukają atrakcji, chcą poznawać lokalną kulturę, dorośli zaś pragną chwili relaksu i czasu dla siebie. Te potrzeby znajdują odzwierciedlenie w przygotowanej przez nas ofercie i komunikacji – mówi Patrycja Karpik, brand manager w Rainbow.
– Zależało nam na tym, by dorośli poczuli, że to też ich wakacje. Dlatego w komunikacji przypominamy, że poza obiektami i lokalizacjami dającymi ogromny wybór aktywności, oferujemy także Figlokluby, które zapewniają dzieciom ciekawe, bezpieczne i angażujące zajęcia, a dorosłym przestrzeń na prawdziwy odpoczynek – dodaje.
„Dla każdego coś rodzINNEGO” to kampania ogólnopolska, która wystartowała z początkiem maja i obejmuje emisje spotów w sieciach kin Helios i Multikino, na lotniskach i nośnikach OOH w dużych i średnich miastach, w tym w warszawskim metrze, kampanię digital, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami i ich rodzinami.
Kampania jest realizowana we współpracy z agencjami TWIN collective oraz Bluerank.
Dołącz do dyskusji: „Dla każdego coś rodzINNEGO”, czyli nowa kampania Rainbow