Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas
Wystartowała nowa kampania marki Adidas pod hasłem „You Got This – We All Need Someone to Make Us Believe”. Obejmie m.in. murale w Warszawie, formaty digitalowe i aktywności w mediach społecznościowych. Bohaterem polskiej odsłony kampanii jest Piotr Zieliński.

Kampania celebruje siłę wsparcia – od pierwszych kroków na boisku po największe triumfy pokazuje, że za każdym sportowcem stoi ktoś, kto wierzył w niego, zanim pojawiły się wielkie momenty. Rodzice, rodzeństwo, trenerzy, przyjaciele – ich obecność zmienia więcej, niż myślimy. O sile wsparcia opowiadają światowe gwiazdy sportu: Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal oraz Trinity Rodman.
Polska odsłona kampanii
Bohaterami polskiej odsłony kampanii są zaś Piotr Zieliński, jeden z najlepszych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant kraju i zawodnik Interu Mediolan oraz jego bracia – Paweł i Tomek. W luźnej grze w siatkonogę wracają wspomnieniami do dzieciństwa, gdzie najważniejsze były nie wyniki, a radość, wsparcie i braterska więź.
Cele kampanii
Celem kampanii marki Adidas jest nie tylko promowanie pozytywnych wartości w sporcie, ale też zachęcenie każdego z nas do bycia częścią tej zmiany. Bo czasem jedno „Wierzę w ciebie” wystarczy, by uruchomić całą lawinę sukcesów – informują twórcy kampanii.
Kampania potrwa do 25 maja 2025 roku i będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, display, VOD), social mediach (Instagram, TikTok, Facebook), nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym cyfrowych) oraz na muralach.
Dołącz do dyskusji: Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas