SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pekao ze specjalnymi strefami na lotniskach, do wygrania vouchery turystyczne

Bank Pekao S.A. prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną promującą innowacyjne rozwiązania skierowane do miłośników podróży i wygodnego bankowania. W ramach działań pojawiły się stoiska na największych lotniskach w Polsce. Uzupełnieniem inicjatywy jest konkurs na Facebooku i Instagramie, w którym główną nagrodą jest voucher turystyczny o wartości 6000 zł.

Wakacje to dla wielu osób czas wyjazdów, odkrywania nowych miejsc i niezapomnianych wspomnień. Na początku czerwca Bank Pekao, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podróżników, wprowadził kompleksową ofertę usług, w tym innowacyjną obrączkę płatniczą. 
To nowoczesne urządzenie umożliwia klientom wygodne płatności zbliżeniowe i wypłacanie gotówki z bankomatu. Obrączka nie wymaga wymiany baterii czy ładowania i jest wodoodporna. Wszystko po to, by zapewnić klientom jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo.

W połowie czerwca bank wystartował z ogólnopolską kampanią „Supermoce w podróży”, obecną w telewizji, serwisach VOD, internecie i mediach społecznościowych. Reklamy zachęcają do bankowania z Pekao i korzystania np. z wygodnych płatności innowacyjną obrączką płatniczą, zwrotów za podróżnicze wydatki, gwarancji niskich kursów przy płatności kartami za granicą, czy zbierania mil w programie Miles & More.

- „Supermoce w podróży” to nie tylko innowacyjne, ale także praktyczne rozwiązania i usługi dostępne wygodnie w aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się pełną swobodą i komfortem podczas swoich podróży, mając wszystkie niezbędne narzędzia zawsze pod ręką. Nasza oferta, w której kluczowym elementem jest obrączka płatnicza, została stworzona z myślą o osobach aktywnie spędzających czas, ceniących wygodę, mobilność i bezpieczeństwo. Chcemy dostarczać klientom nowoczesne rozwiązania, sprawiające, że podróżowanie staje się tańsze, wygodniejsze i przyjemniejsze – mówi Jorge Sánchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Elementem towarzyszącym kampanii jest także wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych, w którym uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce i powalczyć o atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w akcji, należy zrobić zdjęcie z różową palmą Pekao, zlokalizowaną w strefie bezcłowej jednego z sześciu lotnisk: Warszawa im. Chopina, Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań lub Wrocław, a następnie opublikować je na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku, odpowiadając na pytane: „Jakie są Twoje supermoce w podróży?”. Post powinien zawierać hashtag #SupermoceŻubra oraz oznaczenie profilu Banku Pekao.

Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda główna – voucher podróżny o wartości 6 000 zł. W puli przewidziano również dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1 000 zł. Akcja trwa do 15 lipca. Z kolei lista laureatów zostanie opublikowana do 31 lipca na profilach bankowych na Facebooku i Instagramie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: Supermocezubra - Bank Pekao S.A. Biorąc udział w akcji, należy pamiętać o przesłaniu odpowiedniego oświadczenia, dostępnego w regulaminie konkursu: Regulamin_Konkusu_Supermoce_zubra.pdf

Informacje o obrączce płatniczej i pozostałych „supermocnych rozwiązaniach”, dostępnych w ramach oferty, znajdują się na stronie: Konto Przekorzystne w Banku Pekao S.A.

Wyemitowane w ramach kampanii spoty można obejrzeć na serwisie YouTube.


Kampania Banku Pekao również na lotniskach

Nowa kampania Banku Pekao „Supermoce w podróży” obejmuje nie tylko spoty w Internecie, telewizji oraz mediach społecznościowych. Stoiska Banku Pekao pojawiły się także na największych lotniskach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu - tuż za strefą kontroli bezpieczeństwa, by już na samym początku drogi zaoferować klientom wygodę i poczucie bezpieczeństwa.


Przez całe lato - od czerwca do końca września 2025 roku - podróżni będą mogli na miejscu założyć konto osobiste, otrzymać kartę do konta, kartę kredytową, a także zainstalować aplikację PeoPay.

 

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reklamy wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za działania digital odpowiada Sales&More, social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów – telewizji oraz video online – zajął się Universal McCann. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.