SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądź jak my!” w reklamach Wydziału Zarządzania UW

Po raz pierwszy w historii polskiego szkolnictwa wyższego Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego startuje z kampanią rekrutacyjną, obejmującą pełny zakres działań promocyjnych 360 stopni. W ramach działań promocyjnych kampania będzie obecna w internecie (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads) oraz – po raz pierwszy – na outdoorze.
 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku pracy, wymagającego od przyszłych menedżerów nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i praktycznych umiejętności. Jest to również krok w stronę zwiększenia międzynarodowej widoczności Wydziału Zarządzania jako kluczowego gracza na edukacyjnej mapie Europy.

Działania są kontynuacją zeszłorocznej akcji „Bądź jak ona / Bądź jak on” i stanowią drugi etap długofalowej platformy komunikacyjnej Wydziału. Kampania rekrutacyjna łączy nowoczesność z akademicką tradycją, oferując studentom nowe programy edukacyjne.  

W ramach działań promocyjnych kampania będzie obecna w internecie (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads) oraz – po raz pierwszy – na outdoorze (m.in.: paczkomaty, wielkoformatowe ekrany LCD w przejściach podziemnych, ekrany LCD w tramwajach i autobusach, tyły warszawskich autobusów). Kampania potrwa od maja do października 2025.  

– Ta kampania jest dla nas nie tylko przełomem w sposobie komunikacji, ale także istotnym krokiem w kierunku realizacji naszej strategicznej wizji przyszłości. Wydział Zarządzania UW zawsze dążył do łączenia akademickiej doskonałości z praktycznym podejściem, które zapewnia naszym studentom przewagę na konkurencyjnym rynku pracy – powiedziała dr hab. Monika Skorek, prof. UW, prodziekan ds. Studenckich i Jakości Kształcenia Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.  

– Dzięki innowacyjnym narzędziom marketingowym możemy teraz skuteczniej dotrzeć do utalentowanych młodych ludzi, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności w międzynarodowym środowisku edukacyjnym” – dodała.

Wydział stawia na umocnienie marki

Hasło „Bądź jak MY” ma pokazywać siłę społeczności: studentów otwartych na wiedzę, praktyków biznesu, liderów zmiany i wykładowców z doświadczeniem, którzy wspólnie tworzą przyszłość. Kampania ma zachęcać do budowania kariery już w trakcie studiów, zdobywania doświadczenia w realnych projektach i rozwijania się w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.

W ramach kampanii strategicznie położono nacisk na umocnienie marki Wydziału Zarządzania jako czołowej Uniwersyteckiej Szkoły Biznesu, będącej pierwszym wyborem studentów aspirujących do rozwoju kariery menedżerskiej. Kampania zakłada nie tylko zwiększenie liczby aplikujących, ale także elastyczne dostosowanie oferty edukacyjnej do zmieniających się oczekiwań rynku pracy oraz indywidualnych preferencji kandydatów.  

– Chcemy budować trwałą wspólnotę ludzi, którzy nie tylko uczą się od siebie nawzajem, ale również wspierają się na różnych etapach życia zawodowego. Nasza oferta edukacyjna musi odpowiadać na zmiany na rynku, ale też być na tyle elastyczna, by wspierać różnorodne ścieżki rozwoju – od korporacji po własne inicjatywy – dodaje prof. Monika Skorek.

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego to najstarszy wydział zarządzania w Polsce i najstarsza w Europie Środkowo-Wschodniej jednostka kształcąca w zakresie zarządzania.  

Dołącz do dyskusji: „Bądź jak my!” w reklamach Wydziału Zarządzania UW

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qefded
jak rozumiem wydział prawa będzie się reklamował ciupagą czy innym tasakiem
0 0
odpowiedź
User
hmmm...
jako absolwent tej uczelni muszę przyznać, że strategicznie i kreatywnie jest to dość słaba robota. to "oczywiście" dziwi patrząc na te tuzy marketingu na WZ UW. można to było zrobić zdecydowanie lepiej, bo w sumie tego się oczekuje od uczelni, która stawia na praktykę.
0 0
odpowiedź