SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lisner kampanią wspiera debiut nowej kategorii produktowej

Agencja Kerris realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową kategorię produktową marki Lisner – Lisner DIP. Jej celem jest zaprezentowanie nowej linii dipów i od razu osadzenie ich w konkretnym kontekście konsumenckim – wspólnego oglądania filmów i seriali.

mat.pras. mat.pras.

Celem kampanii Lisnera pod hasłem „Przyjemność dipowania podczas oglądania” jest zapoznanie konsumentów z nową kategorią, przedstawienie pełnej gamy smakowej produktów oraz powiązanie dipów z okazją do wspólnego spędzania czasu przy ekranie.

Wyróżnikiem kampanii jest konsekwentne wykorzystanie kodów popkulturowych i filmowych. Inspiracją stały się charakterystyczne plakaty filmowe, recenzje oraz motywy znane z festiwali filmowych. Do projektu zaangażowano również twórców UGC, którzy odtwarzają scenki inspirowane znanymi produkcjami. Dodatkowym elementem aktywacji jest seeding wśród mikroinfluencerów oraz konkurs skierowany do odbiorców w mediach społecznościowych.

Zakres prac realizowanych przez Kerris obejmuje przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję materiałów kampanijnych, współpracę z twórcami UGC, działania seedingowe wśród mikroinfluencerów, organizację konkursu oraz zakup mediów w kanałach social media.

Dołącz do dyskusji: Lisner kampanią wspiera debiut nowej kategorii produktowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Raz zjadłem produkt firmy lisner. Więcej nie skorzystam.
0 0
odpowiedź
User
dzięki
Raz zjadłem produkt firmy lisner. Więcej nie skorzystam.

Dzięki olo. to cenne.
1 0
odpowiedź