Kerris obsłuży markę Oshee
Agencja Kerris została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki napojów funkcjonalnych i izotonicznych Oshee.

W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Działania agencji rozpoczęły się w pierwszym kwartale 2025 roku i obejmują opracowanie strategii contentowej, kompleksową obsługę mediów społecznościowych oraz kreację angażujących treści i moderację. Celem działań będzie wzmacnianie świadomości marki Oshee oraz budowanie zaangażowania wśród jej odbiorców w Polsce.
– Wygrana w przetargu to dla nas nie tylko potwierdzenie kompetencji w zarządzaniu markami w social media, ale także okazja do pracy z jedną z najbardziej dynamicznych marek w swojej kategorii. Oshee to brand, który inspiruje do działania, a my zamierzamy przełożyć ten zapał na wyjątkową komunikację w kanałach społecznościowych – podkreśla Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji Kerris.
Dołącz do dyskusji: Kerris obsłuży markę Oshee