Polskie projekty z szansami na SABRE Awards
Ponad 400 projektów nominowano w tegorocznej edycji prestiżowego, międzynarodowego konkursu public relations SABRE Awards, organizowanego przez PRovoke Media. Wśród nominowanych w kilku kategoriach jest dziewięć kampanii z Polski. Gala finałowa 2 kwietnia w Londynie.

VeloBank z agencją Zoom mają szansę na nagrodę za kampanię walentynkową w kategorii „Superior Achievement in Research and Planning”. Bank i agencja zdobyły też nominację w kategorii Capital Markets Communications. W tej samej kategorii o nagrodę powalczy LPP i Lighthouse za kampanię „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”.
W kategorii regionalnej The Baltic nominację do SABRE otrzymały: SEC Newgate CEE za kampanię dla TVN Warner Bros. Discovery na rzecz wolnych mediów, Havas PR za akcję promującą MAX Premium Burgers „Zrobiliśmy to lepiej”; agencja albo albo za działania dla Answear.com.
O statuetkę w kategorii Financial Services powalczy Burson i Nest Bank, w kategorii Telecommunications CEC Group i Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.
W kategorii Healthcare Providers nominowano projekt dla Fundacji Rak'n'Roll, La Roche-Posay autorstwa Clue PR, 2koma7, LoveBrands oraz teamu PR klienta.
Dołącz do dyskusji: Polskie projekty z szansami na SABRE Awards