SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Różczka w nowej reklamie VeloBanku

VeloBank ruszą z nową kampanią wizerunkową z udziałem swojej ambasadorki Magdaleny Różczki. To pierwsza jego aktywność po przejęciu części detalicznej Citi Handlowego. 

mat.pras. mat.pras.

VeloBank w kampanii nawiązuje do ostatniego rankingu ARC Rynek i Opinia, w którym zajął pozycję lidera. Działania są kontynuacją aktywności promocyjnych marki podjętych kilka miesięcy temu. 

Celem kampanii jest poinformowanie klientów, że warto wybrać świat bardziej velo, w którym klienci zdecydowali o tym, że VeloBank został numerem 1.

– Wchodzimy w sezon podróży, długich weekendów i spontanicznych decyzji, a to najlepszy moment, by przypomnieć, że bankowość też może być lekka i wygodna. Nasi klienci cenią VeloBank za intuicyjne rozwiązania, które pozwalają im załatwiać codzienne sprawy, od wymiany waluty po opłacenie rachunków, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Nowa kampania to zaproszenie do świata bardziej velo: nowoczesnego, mobilnego i dopasowanego do stylu życia. Tego, w którym to bank dostosowuje się do klientów, a nie odwrotnie – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.

W nowej kampanii wizerunkowej ponownie zobaczymy Magdalenę Różczkę – ambasadorkę VeloBanku i twarz świata bardziej velo. Aktorka po raz kolejny zachęca do wygodnego bankowania, które dopasowuje się do stylu życia klientów. Na grafikach towarzyszy jej dobrze znany symbol marki – zielona kanapa, tym razem ustawiona w przytulnym mieszkaniu. To kolejna odsłona tej scenografii, która stała się znakiem rozpoznawczym kampanii. W spocie radiowym aktorka puentuje, że zgrane duety działają lepiej, tak jak ona i VeloBank. 

Nowa odsłona kampanii ruszyła na początku czerwca. W jej ramach będą emitowane 15-sekundowe spoty w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych, telewizji oraz w internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot reklamowy został opracowany wewnętrznie. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja ZOOM bsc wspierała VeloBank w działaniach PR.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Różczka w nowej reklamie VeloBanku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sasapiens
Jak można tak nisko upaść?
3 0
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Jak można tak nisko upaść?
Dla pieniedzy,zrobi sie podobno wszystko . .
2 0
odpowiedź
User
Nico
Rozdzczke to bym jej dal do buzi
1 0
odpowiedź