Burson wspomoże się AI w mierzeniu wpływu reputacji na wyniki biznesowe
Agencja Burson wdraża globalnie narzędzie Reputation Capital, opartego na sztucznej inteligencji. Łączy ono czynniki wpływające na reputację z konkretnymi wynikami biznesowymi, takimi jak cena akcji, sprzedaż czy chęć zakupu.

Reputation Capital jest dostępny poprzez WPP Open, autorską platformę sieci WPP wspieraną przez AI.
– Jesteśmy przekonani, że reputacja to najcenniejszy majątek, jaki posiada każda organizacja – mówi Corey duBrowa, globalny CEO Burson. – Dzięki Reputation Capital precyzyjnie identyfikujemy kluczowe czynniki wpływające na reputację, prognozujemy skutki potencjalnych działań, łączymy te dane bezpośrednio z wynikami biznesowymi i uzupełniamy profesjonalnym doradztwem – dodaje Corey duBrowa.
Zaawansowane modele AI wskazują czynniki budujące reputację i ich wpływ na wyniki Metodologia Reputation Capital definiuje osiem kluczowych dźwigni zarządzania reputacją – od społecznej odpowiedzialności, przez zarządzanie i przywództwo, po kreatywność i innowacyjność. Nowe narzędzie Burson wykorzystuje zaawansowane dane oraz modele AI do przewidywania potencjalnego wpływu środowiska medialnego, newsów, narracji, wydarzeń i działań na każdą z tych dźwigni.
Modele AI analizują w czasie rzeczywistym informacje z własnych źródeł i platform technologicznych, agregując różnorodne treści pozyskane z kanałów własnych klienta i z kanałów społecznościowych oraz mediów cyfrowych. Analiza ta daje aktualny wynik reputacji, który ilustruje, jak marka jest postrzegana, i wskazuje, które obszary wymagają działania, by poprawić reputację i wpłynąć bezpośrednio na biznes. Eksperci Burson w oparciu o te analizy opracowują strategiczne kierunki i kreacje dla klientów.
Reputation Capital został zweryfikowany przez Augmented Intelligence Labs na Uniwersytecie Oksfordzkim i zawiera funkcje będące częścią autorskiego rozwiązania kognitywnego AI Burson – Decipher – stworzonego we współpracy z Limbik.
Dołącz do dyskusji: Burson wspomoże się AI w mierzeniu wpływu reputacji na wyniki biznesowe