Burson wspomoże się AI w mierzeniu wpływu reputacji na wyniki biznesowe
Agencja Burson wdraża globalnie narzędzie Reputation Capital, opartego na sztucznej inteligencji. Łączy ono czynniki wpływające na reputację z konkretnymi wynikami biznesowymi, takimi jak cena akcji, sprzedaż czy chęć zakupu.
Reputation Capital jest dostępny poprzez WPP Open, autorską platformę sieci WPP wspieraną przez AI.
– Jesteśmy przekonani, że reputacja to najcenniejszy majątek, jaki posiada każda organizacja – mówi Corey duBrowa, globalny CEO Burson. – Dzięki Reputation Capital precyzyjnie identyfikujemy kluczowe czynniki wpływające na reputację, prognozujemy skutki potencjalnych działań, łączymy te dane bezpośrednio z wynikami biznesowymi i uzupełniamy profesjonalnym doradztwem – dodaje Corey duBrowa.
Zaawansowane modele AI wskazują czynniki budujące reputację i ich wpływ na wyniki Metodologia Reputation Capital definiuje osiem kluczowych dźwigni zarządzania reputacją – od społecznej odpowiedzialności, przez zarządzanie i przywództwo, po kreatywność i innowacyjność. Nowe narzędzie Burson wykorzystuje zaawansowane dane oraz modele AI do przewidywania potencjalnego wpływu środowiska medialnego, newsów, narracji, wydarzeń i działań na każdą z tych dźwigni.
Modele AI analizują w czasie rzeczywistym informacje z własnych źródeł i platform technologicznych, agregując różnorodne treści pozyskane z kanałów własnych klienta i z kanałów społecznościowych oraz mediów cyfrowych. Analiza ta daje aktualny wynik reputacji, który ilustruje, jak marka jest postrzegana, i wskazuje, które obszary wymagają działania, by poprawić reputację i wpłynąć bezpośrednio na biznes. Eksperci Burson w oparciu o te analizy opracowują strategiczne kierunki i kreacje dla klientów.
Reputation Capital został zweryfikowany przez Augmented Intelligence Labs na Uniwersytecie Oksfordzkim i zawiera funkcje będące częścią autorskiego rozwiązania kognitywnego AI Burson – Decipher – stworzonego we współpracy z Limbik.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burson wspomoże się AI w mierzeniu wpływu reputacji na wyniki biznesowe