Sabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii
W Londynie ogłoszono zwycięzców w prestiżowym międzynarodowym konkursie Sabre Awards EMEA 2025. Polskie kampanie otrzymały trzy nagrody.

VeloBank z agencją Zoom bsc zdobyły nagrodę główną Sabre za kampanię walentynkową w kategorii „Superior Achievement in Research and Planning”.
W kategorii Capital Markets Communications LPP i Lighthouse nagrodzono za kampanię „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”.
W regionalnej kategorii The Baltic nagrodę Sabre otrzymała agencja SEC Newgate CEE za kampanię dla TVN Warner Bros. Discovery na rzecz wolnych mediów. Nominowane w tej kategorii były także dwa inne projekty z Polski, autorstwa Havas PR dla MAX Premium Burgers i albo albo za działania dla Answear.com.
Sabre Awards od 30 lat
W jury tegorocznej edycji konkursu Polskę reprezentowali Paweł Bylicki z Public Dialog oraz Sebastian Hejnowski z SEC Newgate Group.
Zobacz: Polskie agencje nagrodzone na Sabre Awards 2024. Platyna dla kampanii KOD-u
Od 30 lat konkurs Sabre Awards organizowany jest przez PRovoke Media. Wyróżnia kampanie public relations przeprowadzone przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata.
Dołącz do dyskusji: Sabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii