SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii

W Londynie ogłoszono zwycięzców w prestiżowym międzynarodowym konkursie Sabre Awards EMEA 2025. Polskie kampanie otrzymały trzy nagrody. 

VeloBank z agencją Zoom bsc zdobyły nagrodę główną Sabre za kampanię walentynkową w kategorii „Superior Achievement in Research and Planning”.

W kategorii Capital Markets Communications LPP i Lighthouse nagrodzono za kampanię „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”.

W regionalnej kategorii The Baltic nagrodę Sabre otrzymała agencja SEC Newgate CEE za kampanię dla TVN Warner Bros. Discovery na rzecz wolnych mediów. Nominowane w tej kategorii były także dwa inne projekty z Polski, autorstwa Havas PR dla MAX Premium Burgers i albo albo za działania dla Answear.com.

Sabre Awards od 30 lat

W jury tegorocznej edycji konkursu Polskę reprezentowali Paweł Bylicki z Public Dialog oraz Sebastian Hejnowski z SEC Newgate Group. 

Zobacz: Polskie agencje nagrodzone na Sabre Awards 2024. Platyna dla kampanii KOD-u

Od 30 lat konkurs Sabre Awards organizowany jest przez PRovoke Media. Wyróżnia kampanie public relations przeprowadzone przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody  są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata.

Dołącz do dyskusji: Sabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl