Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex
Agencja Burson pokieruje działaniami komunikacyjnymi i public affairs dla Cellnex w dziesięciu krajach w Europie. Nowy klient jest operatorem bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej z siedzibą w Hiszpanii.

Umowa obejmuje prowadzenie działań komunikacyjnych i wspieranie relacji z interesariuszami w dziesięciu krajach Europy, w tym w Polsce.
Współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji Cellnex jako lidera branży telekomunikacyjnej oraz skuteczne komunikowanie strategii rozwoju i kluczowych osiągnięć firmy opinii publicznej i kluczowym interesariuszom.
Burson będzie wspierać Cellnex w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs na 10 europejskich rynkach. Zespół koordynujący projekt zlokalizowany jest w Hiszpanii i będzie nadzorować działania na swoim rynku, we Francji, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Danii i Polsce, a także w Portugalii i Holandii.
W Polsce Burson odpowiada za działania z zakresu public relations, wspierając komunikację marki na rynku lokalnym. Obsługę Cellnex w Polsce koordynuje Michał Piątkiewicz, associate director wraz z zespołem z działu New Economy Practice.
Dołącz do dyskusji: Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex