Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex
Agencja Burson pokieruje działaniami komunikacyjnymi i public affairs dla Cellnex w dziesięciu krajach w Europie. Nowy klient jest operatorem bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej z siedzibą w Hiszpanii.
Umowa obejmuje prowadzenie działań komunikacyjnych i wspieranie relacji z interesariuszami w dziesięciu krajach Europy, w tym w Polsce.
Współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji Cellnex jako lidera branży telekomunikacyjnej oraz skuteczne komunikowanie strategii rozwoju i kluczowych osiągnięć firmy opinii publicznej i kluczowym interesariuszom.
Burson będzie wspierać Cellnex w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs na 10 europejskich rynkach. Zespół koordynujący projekt zlokalizowany jest w Hiszpanii i będzie nadzorować działania na swoim rynku, we Francji, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Danii i Polsce, a także w Portugalii i Holandii.
W Polsce Burson odpowiada za działania z zakresu public relations, wspierając komunikację marki na rynku lokalnym. Obsługę Cellnex w Polsce koordynuje Michał Piątkiewicz, associate director wraz z zespołem z działu New Economy Practice.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex