Alicja Lewandowska-Wolińska zarządza agencją Burson Poland
Alicja Lewandowska-Wolińska objęła funkcję dyrektorki zarządzającej agencji Burson Poland (wcześniej Hill & Knowlton Poland). Monika Podsiadło-Glińska została dyrektorką ds. obsługi klientów (client service director), a Michał Piątkiewicz awansował na stanowisko associate director. Nowe stanowiska zajęło także pięcioro innych konsultantów agencji.

Alicja Lewandowska-Wolińska, dotychczas client service & corporate communications director, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej i w tej roli będzie odpowiadać za realizację celów biznesowych agencji i nadzorować kluczowe działania operacyjne Burson Poland.
W szczególności zajmie się rozwojem oferty agencji, w tym szkoleń z wystąpień publicznych i grupowych symulacji scenariuszy kryzysowych, oraz wdrażaniem nowych rozwiązań dostępnych od teraz dla polskich klientów w ramach globalnej marki Burson. Lewandowska-Wolińska ma 15 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zapewnia klientom strategiczne doradztwo, zarządza komunikacją kryzysową i prowadzi szkolenia. Z Burson (wcześniej Hill & Knowlton) jest związana od 8 lat.
Zobacz: WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson
Awanse w Burson Poland
Funkcję client service director objęła Monika Podsiadło-Glińska, dotychczasowa account director w dziale komunikacji konsumenckiej. W nowej roli, oprócz kontynuacji dotychczasowych zadań i nadzoru nad działem zajmującym się komunikacją marek do masowych odbiorców, będzie odpowiadać za zapewnienie klientom Burson Poland wysokiego standardu obsługi oraz najlepszego doświadczenia pracy z agencją, wspierając i szkoląc w tym zakresie konsultantki i konsultantów ze wszystkich działów.
Podsiadło-Glińska pracuje w branży public relations od ponad 14 lat, w tym od 8 lat w Burson (H&K). Zakres jej specjalizacji obejmuje komunikację konsumencką, ze szczególnym uwzględnieniem handlu i e-commerce oraz kampanie edukacyjne i społeczne.
Michał Piątkiewicz, wcześniej senior advisor w dziale New Economy Practice, od lipca awansował na stanowisko associate director i będzie odpowiadać za dalszy rozwój know how agencji w obszarze nowych technologii. Niezmiennie będzie liderem istniejących projektów z branży tech i doradcą w tym sektorze dla pozostałych zespołów.
Od lipca w Burson Poland nowe stanowiska objęli również: Helena Nawrocka, associate w dziale Public Affairs; 3 osoby w dziale Corporate: Aleksandra Dominiczak, account executive, Paulina Habina, account executive oraz Dymitr Czykanenko, junior account executive. Z kolei od czerwca stanowisko studio managerki objęła Weronika Rosik, która kieruje pracą wewnętrznego studia graficzno-kreatywnego Burson Warsaw Creative Studio.
W połowie czerwca br. agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły siły i teraz działają pod jedną marką Burson. Tym samym w ramach Grupy WPP powstała największa agencja PR na świecie. W Polsce ta fuzja przejawia się rebrandingiem agencji Hill and Knowlton na Burson.
Polski oddział Burson specjalizuje się w złożonych projektach komunikacyjnych dla największych firm i dojrzałych startupów, z naciskiem na komunikację korporacyjną, wsparcie komunikacji transformacji i zarządzanie kryzysowe.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Alicja Lewandowska-Wolińska zarządza agencją Burson Poland