Burson zajmie się obsługą Play
Operator telekomunikacyjny Play wybrał agencję Burson (wcześniej Hill and Knowlton) w przetargu na obsługę PR.
Agencja Burson będzie wspierać Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizację wydarzeń specjalnych.
Działania realizowane dla Play po stronie Burson koordynuje zespół w składzie Michał Grzegorczyk (w roli account director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska, nadzorowany przez Magdalenę Załubską-Król, dyrektorkę praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).

Agencja została wybrana w przetargu i będzie wspierać Play długoterminowo w ramach umowy na stałą obsługę. Po stronie klienta nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Play, wraz z zespołem.
Agencja Burson powstała w wyniku połączenia Hill & Knowlton i BCW. W Polsce ta fuzja wiązała się z rebrandingiem marki Hill and Knowlton na Burson, który odbył się w czerwcu br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burson zajmie się obsługą Play
Dzwonisz na tę ich pożal się infolinię (orange ma podobny poziom infolinii) zgłaszasz problemy z telefonią "stacjonarną" VoIP UPC, a oni w odpowiedzi krótkie kody, ale do telefonii komórkowej przysyłają... Obraz niekompetencji, nędzy i rozpaczy obsługa klienta.
W wyniku braku ludzi technicznych ten VoIP chodzi im gorzej niż tradycyjny telefon POTS.