SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Big Picture dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Agencja Big Picture pracuje dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Współpraca ma charakter projektowy. 

Umowa Big Picture z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego została zawiązana w wyniku przeprowadzonego postępowania i ma charakter projektowy.

Agencja wspiera komunikacyjnie nową kampanię społeczną resortu, promującą krajową ofertę kulturalną na sezon letni. Pod hasłem „Odwiedź kulturę na wakacjach” MKiDN pod hasłem „Odwiedź kulturę na wakacjach” zachęca Polaków do odkrywania lokalnych miejsc, udostępniając praktyczną wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych.

Kampania obejmuje promocję w mediach społecznościowych, kody QR w pociągach PKP Intercity, komunikację przy kinach plenerowych oraz insert w sierpniowym wydaniu magazynu „Kalejdoskop” w samolotach PLL LOT.

Za koncepcję kampanii odpowiada wewnętrzny zespół komunikacji ministerstwa, wsparcie w social media i materiały graficzne przygotowała Fabryka Marketingu. 

Dołącz do dyskusji: Big Picture dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ale jaja
Według mnie powinien być zakaz współpracy z administracją publiczną agencji zarządzanych przez osoby świadomie ukierunkowane politycznie. Hanka psuje nasz zawód i przez to PR-owcy są postrzegani jako kłamcy działający jedynie dla polityków.
0 0
odpowiedź