SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery awanse w Big Picture

Agencja Big Picture wzmacnia zespół lifestyle’owy. Awanse powędrowały do Emilii Lakhwani, Weroniki Madejskiej, Oliwii Ośko i Justyny Czubak.  
 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Z początkiem lipca Emilia Lakhwani awansowała na stanowisko senior PR consultant, Weronika Madejska na PR consultant, a Oliwia Ośko i Justyna Czubak na stanowiska junior PR consultant.  

– Każdy awans w naszym zespole to dowód na to, jak ważne są dla nas rozwój, wzmacnianie kompetencji oraz tworzenie przestrzeni do wzrastania. Stawiamy na team, który łączy świeże spojrzenie z doświadczeniem, odwagę z odpowiedzialnością i pasję z profesjonalizmem. Nowe role Emilki, Weroniki, Oliwii i Justyny to ważny krok w realizacji strategii Big Picture oraz dalszym umacnianiu naszej praktyki lifestyle’owej” – podkreśla Monika Roth, head of lifestyle communications w Big Picture.

Emilia Lakhwani, w Big Picture od 2019 roku rozwija praktykę lifestyle’ową agencji, odpowiadając za działania dla klientów takich jak Martini, Durex, czy marek z obszaru beauty.

Weronika Madejska, związana z agencją od ponad roku, specjalizuje się w koordynacji projektów z obszaru kultury i sztuki. Wspiera działania komunikacyjne DESA Unicum, Starego Browaru, Krupa Art Foundation oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Poza tym rozwija swoje kompetencje działając dla globalnych koncernów z obszaru healthcare.

Oliwia Ośko, która dołączyła do teamu lifestyle niespełna rok temu, wzmacnia zespół głównie w obszarze komunikacji marek fashion. Na co dzień pracuje dla klientów takich jak Martini czy bonprix.

Justyna Czubak, również obecna w zespole od niespełna roku, rozwija projekty z obszaru lifestyle i FMCG. Wspiera działania komunikacyjne dla LEGO, Essilor (Ray-Ban i Oakley) oraz marki Kaktus (Froneri). 

Dołącz do dyskusji: Cztery awanse w Big Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl