Fundacja Fairtrade Polska po raz kolejny zaufała Big Picture
Big Picture kontynuuje współpracę z Fundacją Fairtrade Polska. Agencja drugi rok z rzędu będzie wspierać Fairtrade Polska w promocji idei Sprawiedliwego Handlu i zrównoważonej produkcji.

Big Picture odpowiada za opracowanie planu komunikacji, proaktywne biuro prasowe oraz pozycjonowanie ekspertów Fairtrade Polska.
- Nasza współpraca w ubiegłym roku była bardzo owocna. Udało nam się dotrzeć do nowych grup docelowych, wzmocnić nasz ekspercki wizerunek w mediach zasięgowych i branżowych oraz skutecznie połączyć komunikację konsumencką z biznesową. Dlatego Big Picture pomaga nam już kolejny rok w efektywnym przekazywaniu kluczowych informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Agencja oferuje wsparcie komunikacyjne, które sprawia, że nasze przesłanie jest jasne i angażujące dla różnych grup docelowych – zarówno świadomych konsumentów, jak i firm, które realizują strategie ESG - mówi Michał Bryda-Przybyszewski, menedżer ds. komunikacji w Fairtrade Polska.
Zobacz: Polska marka modowa klientem agencji Big Picture
Fairtrade to system certyfikacji produktów, który działa na rzecz poprawy sytuacji społeczności rolniczych w krajach globalnego Południa. Obejmuje ponad 2 miliony rolników i pracowników najemnych w ponad 70 krajach świata.
Zespołem delegowanym do codziennej obsługi klienta i strategicznego doradztwa zarządza Katarzyna Wójtowicz, corporate director. Bieżące działania prowadzą Dagmara Słomkowska, senior PR consultant oraz Aleksandra Grądzka, PR consultant.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Fairtrade Polska po raz kolejny zaufała Big Picture