Google mocniej rośnie poza reklamami. Spadek tylko w jednej kategorii
Google z licencjami dla wybranych wydawców. Na start 20 tytułów
Temu powiększa przewagę nad Allegro
Meta chce poprawić bezpieczeństwo młodszych użytkowników. Usunięto 135 tys. kont
Polaryzacja problemem Polsat News? „Realizuje więcej misji niż TVP Info”
Zawieszony dziennikarz TVN24 Mateusz W. jest na wolności. Prokuratura ujawniła dlaczego
"Dzień Dobry Wakacje" w TVN z nowym duetem prowadzących. Debiut w niedzielę
W TVP mniej pracowników, ubyło dyrektorów i doradców. Ile zarabiają?
Telekamery „Tele Tygodnia” wrócą z kolejną edycją
Magazyny Agory dostępne w Paczkomatach
Dziwny tekst w "Gazecie Wyborczej". O tym, że pisarz na rowerze elektrycznym zabijał zwierzęta
Burda Media Polska zarobiła więcej z reklam i e-commerce. Wyzwania w internecie
Trudniej o pracę w marketingu i mediach. Dla pracodawców liczy się kilka umiejętności
KER: spot promujący Diety od Brokuła utrwala nieodpowiednie stereotypy
Malwina Wędzikowska w reklamie samochodów BYD
Sezon ogórkowy w branży reklamowej. To mit czy rzeczywistość?
Znana audycja wraca na antenę radiowej Trójki. Jednorazowa reaktywacja
Radio ZET w nowym podcaście podpowiada co zrobić, gdy wybuchnie wojna
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. RMF FM rośnie
Nowy reporter w warszawskiej redakcji Radia ZET
Marta Pokutycka-Mądrala na czele jury konkursu Złote Spinacze 2025
Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex
Natalia Wykrota z Walk PR w zarządzie Fundacji Wolności Gospodarczej
Grupa Empik wybrała Lighthouse. Agencja wesprze komunikację korporacyjną
Intel rezygnuje z głośnej inwestycji w Polsce. "Musimy skorygować kurs”
Karol Rabos przeszedł z Ipsos do Kantar Polska
Temu, Media Expert i Lidl najsilniejszymi reklamowo markami
Od tej firmy mamy exit polle w czasie wyborów. Ipsos pod presją kosztów
To największa spółka w imperium Solorza. Ile zarobił operator Plusa?
Orange i T-Mobile z zarzutami. Za rabaty w reklamach grożą ogromne kary
Nowa osoba w zarządzie T-Mobile Polska
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
Ile w drugim kwartale przyniósł "podatek od VOD"?
Widzew ma nowego rzecznika prasowego. Dotychczasowy zostanie spikerem
"South Park" wraca z nowym sezonem. Ostrzejszy niż kiedykolwiek
Męskie Granie przerobiło kultowy hit. To promocja serialu „Breslau” w Disney+
Świetna passa Maryli Rodowicz trwa. Wystąpi na MTV Unplugged
Koniec zdjęć do „Profilerki”. Nowe nazwiska w obsadzie
Już po raz trzynasty odbywa się Kino na Leżakach – cykl bezpłatnych pokazów, który na przestrzeni lat pokochało miliony widzów w całej Polsce. Ogromny ekran na świeżym powietrzu, filmowe hity, wakacyjny relaks i liczne konkursy z nagrodami to stałe elementy, które co roku przyciągają prawdziwe tłumy. Nad projektem czuwa największy w Polsce broker reklamy kinowej, Kinads Media. Partnerem tytularnym tegorocznej edycji została firma BYD, stawiająca na zrównoważony rozwój i wprowadzająca na rynek pojazdy elektryczne łączące nowoczesną technologię z praktycznością.
Marka luksusowej biżuterii Swarovski ogłasza nową ambasadorkę, którą została Ariana Grande - piosenkarka, autorka tekstów i aktorka.
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych.
Siatkarze Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Na swoich kanałach społecznościowych z pomocą smartfonów chińskiej marki będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku.
Włoski tenisista Jannik Sinner został ambasadorem gamy filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay. Współpraca ma na celu dalsze szerzenie edukacji na temat konieczności ochrony przed promieniowaniem UV.
Dziennikarka Magda Mołek została ambasadorką gamy kosmetyków Neovadiol od Vichy.
Siatkarz Bartosz Kurek został ambasadorem sklepu internetowego Goldsaver.
Aktorka Małgorzata Foremniak została ambasadorką nowej polskiej marki House Of Diamond.
Aktorka i influencerka Klaudia Halejcio została ambasadorką cateringu dietetycznego Nice To Fit You. W ramach współpracy przez cały rok 2024 będzie uczestniczyła w działaniach marketingowych marki.
Reprezentant Polski oraz zawodnik francuskiego klubu RC Lens, Przemysław Frankowski, został nowym ambasadorem sieci sklepów Decathlon. Marka chce z nim rozwijać swoją ofertę produktów dedykowanych zaawansowanym piłkarzom.
Zaskakujące promocje Plusa na wakacje. Klienci, którzy zdecydują się na zakup telefonów Samsung, Xiaomi lub realme, mogą zaoszczędzić nawet 1000 zł. Dodatkowo, dostępna jest nowa oferta streamingów – prosta i w atrakcyjnych cenach.
Dr Maciej Kawecki, promotor polskich wynalazców i innowatorów, wykładowca, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Colt w Polsce.
Małgorzata Rozenek - Majdan została pierwszą polską ambasadorką francuskiej marki kosmetyków selektywnych Clarins.
Triathlonista Robert Karaś został oficjalnym ambasadorem marki My To Sukces (MTS), której założycielem jest raper Kizo.
Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką reklamową marki farb Dulux. Będzie promować nową ceramiczną farbę Dulux Ambiance Ceramic.
Marka Decathlon nawiązała współpracę z siatkarzem Jakubem Kochanowskim. Sieć sklepów będzie również jednym z partnerów jubileuszowej, XX edycji Memoriału Huberta Jerzego Wagnera - siatkarskiego turnieju towarzyskiego, który odbędzie się w dniach 18-20.08 w Krakowie.
Najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek nawiązała współpracę reklamową z luksusową marką samochodów Porsche. Będzie ambasadorką marki na rynku polskim.
Robert i Anna Lewandowscy zostali ambasadorami reklamowymi polskiej marki rowerowej Storm.
Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
Mateusz Gessler - szef kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej - został ambasadorem reklamowym marki produktów do zmywania naczyń Somat.
Marka mody męskiej Lancerto przedłużyła współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 roku. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych. Współpraca trwa od 2021 roku.
Najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu Iga Świątek została ambasadorką reklamową marki napojów izotonicznych Oshee.
Zapisz się do newslettera