Maciej Kawecki ambasadorem reklamowym Mitsubishi
Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
Dr Maciej Kawecki jest popularyzatorem nowych technologii oraz polskich wynalazców, naukowców i twórców startup-ów. Prowadzi aktywne profile na Twiterze i LinkedInie, a także program w środowym cyklu w "Dzień Dobry TVN" oraz w „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Onetu i Komputer Świata.
Maciej Kawecki reklamuje Mitsubishi
Nowy ambasador marki Mitsubishi Motors jest prezesem Instytutu im. Stanisława Lema, od sierpnia 2019 piastuje funkcję dziekana w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, a od 2021 pełni funkcję prorektora tej uczelni ds. innowacji. Jako prawnik specjalizuje się w ochronie danych osobowych.
Maciej Kawecki odebrał kluczyki do najnowszego modelu hybrydowego Mitsubishi ASX 1.6 HEV w wersji Intense, która w Polsce dostępny jest z pakietami wyposażenia dodatkowego STYLE, COLD i NAVI. Nowe Mitsubishi ASX zadebiutowało w polskich salonach w ubiegłym miesiącu.
- Podoba mi się dynamiczna sylwetka tego auta – fajnie wygląda napis Mitsubishi z tyłu i ledowe, nowoczesne światła – mówi Maciej Kawecki. - Wewnątrz mamy naprawdę dużo miejsca! Doceniam wysoką jakość materiałów, a jako entuzjasta nowinek technologicznych od razu zwracam uwagę na wyświetlacze – ich wygląd, funkcjonalność, możliwości, jakie dają. Mogę bezprzewodowo połączyć swój telefon z autem, a duży wyświetlacz pokaże dane z mego smartfona. Sterowanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Dla mnie najważniejszy nie jest cel podróży, tylko atmosfera, towarzystwo w którym podróżuję, auto to także nasz towarzysz, więc fajnie, jeśli się nawzajem lubimy - dodaje cytowany w informacji dla mediów specjalista.

W przeszłości ambasadorami reklamowymi Mitsubishi byli Anna Cieślak czy Bartłomiej Topa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maciej Kawecki ambasadorem reklamowym Mitsubishi