Na eventach da się zarobić. Allegro Agency urosła o połowę
Allegro Agency, zajmująca się głównie eventami i marketingiem internetowym, w 2024 roku osiągnęła wzrost przychodów o prawie 50 proc., zarabiając na czysto prawie 500 tys. zł.

Przychody sprzedażowe Allegro Agency w 2024 roku sięgnęły 32,89 mln zł, co wobec 22,1 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 48,8 proc.
W ostatnich kwartałach spółka odpowiadała za organizację m.in. Gali EY Przedsiębiorca Roku, FutureSounds (dla Banku Pekao i Mastercard), jubileuszu Związku Polskiego Leasingu, Sustainable Finance Forum oraz Strefy Orange i Netfliksa na Open’er Festival.
Realizowała też projekty, nie tylko w obszarze eventów, dla takich klientów ABSL Poland, Allianz, DS Smith, Brother Polska, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, TikTok i Alior Bank.
W ub.r. wypracowała rekordowe przychody od lat. W 2022 roku przy 23,75 mln zł wpływów zarobiła na czysto 880,9 tys. zł, rok wcześniej zanotowała 11,16 mln zł przychodów i 1 mln zł straty netto, a w 2020 roku – 18,56 mln zł przychodów i 658,1 tys. zł straty netto.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Działalność operacyjna Allegro Agency w 2024 roku kosztowała 32,11 mln zł, o 46,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na usługi obce poszły w górę z 19,74 do 29,38 mln zł, a na wynagrodzenia – z 872,8 tys. do 1,09 mln zł.
W efekcie mocno wzrosła zyskowność spółki: na poziomie sprzedażowym brutto ze 156,7 do 785,3 tys. zł, a w ujęciu netto – ze 137,3 do 482,1 tys. Zeszłoroczny zysk netto przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023
Dołącz do dyskusji: Na eventach da się zarobić. Allegro Agency urosła o połowę