SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lego chce przełamywać stereotypy na temat przyszłych zawodów dla dziewczynek

Grupa Lego ruszyła z kampanią „She Built That”, której celem jest przełamywanie stereotypów i inspirowanie dziewczynek na całym świecie do postrzegania siebie jako kreatorek, budowniczych i innowatorek. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Jak pokazało najnowsze globalne badanie Lego określenia, takie jak „budowniczy” przywołują skojarzenia dzieci z „mężczyzną na placu budowy” (39 proc.) i „chłopca bawiącego się klockami” (36 proc.). Aż 70 proc. dziewczynek stwierdziło, że trudno im myśleć o sobie jako o osobie sprawnej w tworzeniu konstrukcji.

W ramach kampanii grupa Global Girls Crew na nowo nagrała kultowy utwór „It’s Like That” zespołu RUN DMC z 1983 r. – dając mu nowe, energetyczne, pełne koloru brzmienie oraz podkreślając kreatywność dziewczynek. Teledysk do singla „She Built That” można obejrzeć na YouTube.

 Z okazji premiery kampanii Grupa Lego udostępnia grę online, w której gracze mogą tworzyć własne postacie i odtwarzać teledysk, korzystając z różnych kamer, scenografii i misji pobocznych.

Kolejne etapy kampanii Lego wkrótce. 

  • Więcej informacji:
  • Lego

Dołącz do dyskusji: Lego chce przełamywać stereotypy na temat przyszłych zawodów dla dziewczynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl