SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twórcy agencji Huta 19 uruchomili Halluzinelle. Pracują już dla marek FoodCare

Na rynku zadebiutowała nowa agencja Halluzinelle, skupiona na obszarach kreacji contentu, social mediów i influencer marketingu. Za projektem stoją założyciele Huty 19 im. Joachima Fersengelda. 

Kampania 4Move autorstwa Halluzinelle  Kampania 4Move autorstwa Halluzinelle 

Halluzinelle to nowy gracz na polskim rynku komunikacji marketingowej, powołany przez  Mateusza Żdanko, Darka Rzontkowskiego, Piotra Jabłońskiego, Artura Plut. Na czele firmy stanął Jana Jabłoński. Wymienieni menadżerowie są założycielami agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Nowa agencja specjalizuje się w komunikacji digitalowej. W jej ofercie znajdują się m.in. kreacja treści, social media marketing oraz influencer marketing – obszary definiujące skuteczną obecność marek w świadomości konsumentów.

Pierwszymi zrealizowanymi przez jej zespół projektami na rzecz FoodCare są platformy reklamowe “Efekt Black” stworzona dla marki napoju energetycznego Black oraz “MOVE 4 - wszystko co Cię rusza!” - opracowana dla izotoników 4Move. Obie marki należą do portfolio FoodCare.

Zobacz: Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego

Nazwa od Lema

– Wierzymy, że prawdziwa kreatywność zaczyna się tam, gdzie kończy się żelazna logika. Zarówno w sztuce, jak i w nauce czy wynalazczości, przełomowe pomysły rodzą się nie z powtarzania schematów, ale z odważnego wyjścia poza nie. Halucynacja to dla nas metafora tego momentu, gdy pozwalasz myślom błądzić – a one nagle prowadzą cię w nowe, zaskakujące miejsce. Intuicja staje się strategią. Halluzinelle to przestrzeń dla idei, które na początku wydają się zbyt dziwne, by mogły działać – ale właśnie dlatego warto je sprawdzić – mówi Mateusz Żdanko, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Halluzinelle.

Nazwa Halluzinelle – podobnie jak Huta 19 im. Joachima Fersengelda – odwołuje się do twórczości Stanisława Lema i jego wizji światów wirtualnych, tworzonych z iluzji i wyobraźni.

„Jest podkreśleniem ambicji agencji w projektowaniu kampanii i treści, które wciągają, zmieniają percepcję i stają się częścią codziennego doświadczenia odbiorców” – tłumaczą w komunikacie dla mediów twórcy. 

Dołącz do dyskusji: Twórcy agencji Huta 19 uruchomili Halluzinelle. Pracują już dla marek FoodCare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl